کد خبر : 91396
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 18:28
-

ترابیان: شمسایی برند فوتسال ایران است/دیگر کسی نمی‌تواند بگوید تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت

ترابیان: شمسایی برند فوتسال ایران است/دیگر کسی نمی‌تواند بگوید تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کیفیت لیگ امسال فوتسال بیان کرد:لیگ فوتسال چهارشنبه هفته جاری با مشخص شدن قهرمان لیگ به پایان می رسد و تصمیم داریم روی بازی های حساس و تعیین کننده نظارت بیشتری داشته باشیم تا حاشیه‌ای نداشته باشیم. وی افزود: در مجموع باید بگویم کیفیت لیگ امسال نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کیفیت لیگ امسال فوتسال بیان کرد:لیگ فوتسال چهارشنبه هفته جاری با مشخص شدن قهرمان لیگ به پایان می رسد و تصمیم داریم روی بازی های حساس و تعیین کننده نظارت بیشتری داشته باشیم تا حاشیه‌ای نداشته باشیم.
وی افزود: در مجموع باید بگویم کیفیت لیگ امسال نسبت به سال های گذشته بهتربوده است و لیگ پویا و خوبی را شاهد بودیم.تیمی که از شش هفته قبل همه می‌گفتند قهرمان است دیدید که با چالش روبرو شده و این نشان می‌دهد که لیگ پویایی داشتیم و من به شخصه از کیفیت فنی لیگ راضی بودم ولی در بحث برگزاری مشکلاتی داشتیم که بدون قید و شرط باید به آن اشاره کرد که به نظر من باید برطرف شود ، برخوردهای انضباطی باید قوی تر شود و هر تیمی هر زمانی که دوست داشت نگوید بازی نمیکنم البته این مسائل فقط در ایران باب است و جاهای دیگر اینطور نیست و تیم ها به خودشان اجازه نمی‌دهند که اینطور برنامه های سازمان لیگ را بر هم بزنند. ما در این مسائل اجرایی کمی مشکل داشتیم که باید کمیته انضباطی با قدرت ببشتری ورود کند و با جرائم سنگین تری را در نظر بگیرد تا دیگر شاهد این موارد نباشیم.
وی در خصوص شایعه کناره گیری یاسین پیشرو قم عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم که این تیم کناره گیری کند چون نامه ای از طرف سازمان لیگ برایشان ارسال شده و به احتمال زیاد در بازی این هفته حاضر خواهند شد.
ترابیان در خصوص وحید شمسایی گفت: وحید شمسایی برند فوتسال ما است و اینکه او در کنار بزرگان دیگر فوتسال دنیا در بیروت بازی کرده و توانسته خوب بازی کند این در واقع برای فوتسال ما خیلی خوب و مفید است و این افراد افتخار فوتسال ما هستند. اگر امروز فوتسال ایران را میشناسند و از مقام سومی جهان ما تعجب نمی‌کنند به خاطر همین برند ها است.
وی در پایان در خصوص تیم ملی خاطر نشان کرد: در تیم های ملی برنامه ها خیلی خوب است و الان دیگر کسی نمی‌تواند بگوید بازی تدارکاتی کم داشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی در پیش دارند امیدوارم موفق باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.