کد خبر : 92861
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 13:54
-

ناظم الشریعه:نمی خواهم بازیکنان با تجربه را کنار بگذارم/ صانعی به تیم ملی برمی گردد

ناظم الشریعه:نمی خواهم بازیکنان با تجربه را کنار بگذارم/ صانعی به تیم ملی برمی گردد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من نمی‌خواهم بازیکن‌های قدیمی و با تجربه تیم را کنار بگذارم و بیرون کنم، بلکه می‌خواهم به بازیکنان جوان هم فرصت دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص اردویی که به کرواسی رفتند و ۲ بازی دوستانه انجام دادند اظهار داشت: اردوی خوبی بود و راضی بودیم. بعد از بازی روسیه تیم ب را راه انداختیم و خواستیم این تیم را محک بزنیم. در بازی با کرواسی و عراق یک‌سری جوان را بازی دادیم و توانستیم به خواسته خود برسیم.
وی در مورد اینکه یکسری کارشناس به جوان‌گرایی در تیم اعتراض کرده‌اند تاکید کرد: همین که می‌دانند من کارم را درست انجام می‌دهم برای من کافیست. یک فرد خواب را می‌توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده باشد، نه.
سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: من نمی‌خواهم بازیکن‌های قدیمی و با تجربه تیم را کنار بگذارم و بیرون کنم، بلکه می‌خواهم به بازیکنان جوان هم فرصت دهم.
ناظم‌الشریعه در خصوص تقویت کادر فنی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم تغییری در کادر فنی ایجاد کنیم و با همین روند ادامه می‌دهیم. علی صانعی که الان سرمربی تیم امید است دوباره به تیم بزرگسالان برمی‌گردد.
وی ادامه داد: قرار شده است که تیم امید نداشته باشیم و به‌آن تیم جوانان داشته باشیم.
ناظم‌الشریعه در مورد سرمربیگری تیم جوانان خاطرنشان کرد: فعلا کسی را مئ نظر نداریم و منتظر هستیم تا تیم به تایلند برود، مقام کسب کند و بعد از آن در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص پاداش‌هایی که قرار بود به آنها برای کسب مقام سوم جهان بدهند، تصریح کرد: ما حدود ۶ ماه پیش سوم جهان شدیم و قرار بود ۱۵ روز بعد پاداش‌های ما را بدهند، ولی فکر کنم هنوز آن ۱۵ روز نگذشته است.
وی افزود: به ما گفتند قبل از اردوی کرواسی این پاداش‌ها پرداخت می‌شود ولی مثل اینکه هنوز وقتش نرسیده است.
ناظم‌الشریعه در پایان و در مورد کیفیت لباس‌ها تیم گفت: کیفیت بهتر شده و این سری بد نبوده است. قرار شده در اردوها مجید و برای بازی‌هایی که داریم آدیداس بپوشیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.