کد خبر : 92982
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 14:34
-

حسن‌زاده: انتظارات از فوتسال بالا رفته است/ حواشی لیگ را جذاب می‌کند

حسن‌زاده: انتظارات از فوتسال بالا رفته است/ حواشی لیگ را جذاب می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن‌زاده بازیکن سال فوتسال آسیا در حاشیه مراسم قدردانی از بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۶ گفت: من از کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا و ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و همچنین اعضای کمیته فوتسال تشکر می‌کنم. به دلیل اینکه من در سال ۲۰۱۶ مرد سال فوتسال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن‌زاده بازیکن سال فوتسال آسیا در حاشیه مراسم قدردانی از بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۶ گفت: من از کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا و ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و همچنین اعضای کمیته فوتسال تشکر می‌کنم. به دلیل اینکه من در سال ۲۰۱۶ مرد سال فوتسال آسیا شده بودم و نتوانستم در آن مراسم حضور پیدا کنم، AFC خواستار یک عکس یادگاری از مراسم اهدای جوایز به بنده شده بود که این مراسم امروز توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار شد.

حسن‌زاده در خصوص لیگ برتر فوتسال رعایت نشدن  اخلاق در لیگ برتر فوتسال گفت: من اعتقادی ندارم که اخلاق در لیگ برتر رعایت نشده، این مسائل به خاطر حساسیت و هیجان بیش از اندازه بازی‌ها و نزدیکی تماشاگران  به زمین مسابقه است که کنترل مسابقات را کمی سخت می‌کند و همین امر باعث به وجود اوردن حواشی در فوتسال است. همانطور که دیدید همین حواشی و حساسیت ها  لیگ ما را جذاب کرده بود که تا انتهای فصل نمی‌شد تیم قهرمان را شناخت. باید از الان برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال یک برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم که چه زمانی مسابقات لیگ را شروع و چه زمانی تمام کنیم و این برنامه‌ریزی می‌تواند به تیم ملی ما بسیار کمک کند.

مردسال  فوتسال آسیا درخواستی هم از رئیس‌جمهور داشت: از فوتسال انتظارات بالا رفته، با توجه به مقام سومی جهان که تیم ملی به دست آورده، امکانات بیشتری برای این رشته فراهم نمایند که همین موضوع توجه بیشتر مسئولین را به این رشته می‌طلبد.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: ما امسال دو بازی با تیم ملی کرواسی داشتیم و در این دو بازی جوانانی که برای اولین بار تیم ملی را را همراهی می‌کردند، عملکرد خوبی داشتند. ما در جام جهانی که سوم شدیم هیچ گونه امکاناتی نداشتیم و فقط با همت و تلاش و غیرت بازیکنان ایرانی بود که ما توانستیم سوم جهان شویم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.