کد خبر : 92986
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 17:33
-

در جلسه کفاشیان و کادرفنی تیم ملی فوتسال چه گذشت

در جلسه کفاشیان و کادرفنی تیم ملی فوتسال چه گذشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران در جلسه امروز با علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال شرکت کرده و برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی را مورد بررسی قرار دادند. پیش از این در جلسه کفاشیان و صانعی قرار شده بود لیگ از ششم تیر آغاز شود که در جلسه امروز نیز بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران در جلسه امروز با علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال شرکت کرده و برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی را مورد بررسی قرار دادند. پیش از این در جلسه کفاشیان و صانعی قرار شده بود لیگ از ششم تیر آغاز شود که در جلسه امروز نیز بر سر این موضوع توافق شد. با این حال آغاز لیگ در این تاریخ منوط به تصویب هیات رییسه است اما به نظر می‌رسد با توجه به همزمانی تاریخ تعیین شده از سوی کفاشیان با تعطیلات عید فطر، هیات رییسه با آن مخالفت کند.

در جلسه امروز همچنین ناظم‌الشریعه پیشنهاد برگزاری کلاس بدنسازی با تدریس الینی مدرس برزیلی را داد اما برگزاری آن منوط به موافقت کمیته فنی شد.

اصغر حسن‌زاده که برای دریافت جایزه AFC به دفتر کفاشیان رفته بود در حضور سرمربی تیم ملی نسبت به عدم پرداخت پاداش‌های سومی جام جهانی بعد از شش ماه انتقاد کرد. سرپرست کمیته فوتسال نیز اعلام کرد که در این خصوص جلسه‌ای را با تاج خواهد داشت تا پاداش‌ها پرداخت شود.

همچنین کفاشیان با برپایی اردوی تیم ملی از ۱۶ اردیبهشت در تهران موافقت کرد. ۲۵ ملی‌پوش قرار است در این اردو تست فیزیکی دهند و سپس ۲۰ ملی‌پوش انتخاب شده و در اردوی یک هفته‌ای به انجام بدنسازی خواهند پرداخت.

در ادامه نیز اردوی ارمنستان از اوایل ماه رمضان برپا خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.