کد خبر : 93109
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 9:59
-

دبیری: هیچ تصمیمی برای فصل آینده گرفته نشده است/ از سازمان لیگ شاکی هستیم

دبیری: هیچ تصمیمی برای فصل آینده گرفته نشده است/ از سازمان لیگ شاکی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری در خصوص آینده تیم دبیری در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فعلاً جلسه هیئت مدیره باشگاه تشکیل نشده و احتمالاً هفته جاری این  جلسه برگزار می‌شود و در مورد آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد. وی در مورد شایعاتی که در مورد منحل شدن تیم دبیری به گوش می‌رسد، تصریح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری در خصوص آینده تیم دبیری در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فعلاً جلسه هیئت مدیره باشگاه تشکیل نشده و احتمالاً هفته جاری این  جلسه برگزار می‌شود و در مورد آینده تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در مورد شایعاتی که در مورد منحل شدن تیم دبیری به گوش می‌رسد، تصریح کرد: همه چیز منوط به جلسه است، فعلاً هیچ صحبتی از کناره‌گیری نیست و این شایعه است. ما از سازمان لیگ و شخص سلیمانی به دلیل رأی دیدار تیم‌های دبیری و شهروند ساری شاکی هستیم. در مورد رأی آن دیدار مهدی تاج خودش گفته بود رأی از سمت کمیته انضباطی صادر خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد. اگر امتیاز دیدار مقابل شهروند را به ناحق از ما نمی‌گرفتند تیم ما الان باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شد.

قائم مقام باشگاه‌ دبیری تبریز ادامه داد: فصل گذشته داخل زمین قهرمان لیگ شدیم اما چون این تصمیمات بیرون از زمین گرفته شده، باشگاه باید در مورد آینده تصمیم‌گیری کند. به طور کلی فعلاً هیچ تصمیمی نه برای تیمداری و نه برای اینکه در چه سطحی تیم‌ را ببندیم گرفته نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

شما که خوشحال بودین جشن گرفتین حالا چی شد آقای دبیری مشتری خام پیدا کردین پونصد میلیون سهمیه تون رو بفروشین راستش رو بگین الکی واسه چی میندازین گردن کمیته فوتسال

فوتسالی شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

اینا همش فیلمه…میخان قرارداد بازیکنارو ندن و قراردادهای امسالوهم کم ببندن…کیه ک شمارو نشناسه

تبریز شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

اگه قصد فروش دارین ک میدونم ندارین اون شرکت م.ب خریدار نیسش بدین گسترش