کد خبر : 93136
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 13:52
-

شمس:افضل و لک لایق تر از من برای هدایت گیتی پسند هستند/حضورم در این تیم صحت ندارد/اگر مانند فصل گذشته در تله نیفتم شاید باز هم مربیگری کنم

شمس:افضل و لک لایق تر از من برای هدایت گیتی پسند هستند/حضورم در این تیم صحت ندارد/اگر مانند فصل گذشته در تله نیفتم شاید باز هم مربیگری کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم گیتی‌پسند اصفهان در فصل آینده است، اظهار داشت: این صحبت‌ها به هیچ وجه صحت ندارد. من هفته گذشته برای اردوی تیم ملی ناشنوایان در اصفهان حضور داشتم و هیچ صحبتی با مسئولان گیتی‌پسند نداشته‌ام. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم گیتی‌پسند اصفهان در فصل آینده است، اظهار داشت: این صحبت‌ها به هیچ وجه صحت ندارد. من هفته گذشته برای اردوی تیم ملی ناشنوایان در اصفهان حضور داشتم و هیچ صحبتی با مسئولان گیتی‌پسند نداشته‌ام.

وی افزود: من،‌ علیرضا افضل و رضا لک را به دلیل اینکه سابقه قهرمانی با تیم گیتی‌پسند را در کارنامه دارند‌، لایق‌تر از خودم برای هدایت این تیم می‌دانم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل آینده در لیگ برتر سرمربیگری خواهد کرد یا خیر؟»، تصریح کرد: اگر شرایط مانند فصل گذشته نباشد و من در تله نیفتم و رفاقت را در نظر نگیرم، شاید فصل آینده هدایت تیمی را در لیگ برتر بر عهده داشته باشم.

شمس در مورد اینکه آیا با تیمی مذاکره کرده است یا خیر، گفت: نه فعلاً با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. من در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به عنوان مسئول آنالیز کنفدراسیون آسیا در مسابقات آسیایی حضور خواهم داشت و اگر قرار باشد با تیمی مذاکره کنم باید بعد از اتمام آن مسابقات باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

اگه صحت نداره پس چرا برنامه داده اید؟

حامد رستمي شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

سلام شمس مدیر فنی وافضل سرمربی بهترین کاره ممکن.این دوتا کناره هم برای ایران افتخار آفرینی میکنن

نام ... یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

ابدا اینطور نباید بشه بازیکنا اگه اینطورم بشه نیستند