کد خبر : 93127
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 12:16
-

ناظم الشریعه :۱۶ اردیبهشت ماه تمرینات آمادگی جسمانی و حرکتی اعضای تیم ملی شروع می شود/قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تایلند به المیپک آرژانتین راه خواهند یافت

ناظم الشریعه :۱۶ اردیبهشت ماه تمرینات آمادگی جسمانی و حرکتی اعضای تیم ملی شروع می شود/قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تایلند به  المیپک آرژانتین راه خواهند یافت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه به برگزاری مسابقات تایلند که سال جری برگزار می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تایلند به مسابقات المیپک آرژانتین جوانان بوینس آیرس سال ۲۰۱۸ راه خواهند یافت که با توجه به توانایی و آمادگی ورزشکاران امیدوارم تیم امید نیز جزو راه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه به برگزاری مسابقات تایلند که سال جری برگزار می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تایلند به مسابقات المیپک آرژانتین جوانان بوینس آیرس سال ۲۰۱۸ راه خواهند یافت که با توجه به توانایی و آمادگی ورزشکاران امیدوارم تیم امید نیز جزو راه یافتگان این مسابقات باشد.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر در تعطیلات فصل به سر می‌بریم که از ۱۶ اردیبهشت ماه تمرینات آمادگی جسمانی و حرکتی اعضای تیم ملی زیر نظر الینی داسیلوا مربی بدنساز برزیلی شروع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در ماه رمضان نیز بازی‌های دوستانه ای نیز تدارک خواهیم دیده و بعد از آن ورزشکاران در اختیار باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند، زیرا در اواخر ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ شروع می شود.

وی برپایی اردوهای کوتاه مدت و جوان کردن تیم ملی و استفاده از تیم گروه “ب” را از برنامه های آتی دانست.

ناظم الشریعه افزود: با توجه به محدودیت امکانات فدراسیون ، باید سطح آموزشی را در شهرستان ها بالا ببریم تا سطح فوتسال کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به جایگاه سومی فوتسال ایران در جهان افزود: باید کاری کنیم تا سطح توقع مردم نیز بر اساس این جایگاه ارتقا یابد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.