کد خبر : 96609
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 16:11
-

مماشات کمیته فوتسال با تیم بی انضباط لیگ/ بازهم منتظر می‌مانیم!

مماشات کمیته فوتسال با تیم بی انضباط لیگ/ بازهم منتظر می‌مانیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز گذشته برگزار شد. مهمترین خروجی این جلسه مهلت به تیم هایی بود که مدارک خود را کامل نکرده اند و یا حق ورودی به لیگ را نداده‌اند. به گفته حامد نجفی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، این تیم ها تا پایان روز یکشنبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز گذشته برگزار شد. مهمترین خروجی این جلسه مهلت به تیم هایی بود که مدارک خود را کامل نکرده اند و یا حق ورودی به لیگ را نداده‌اند. به گفته حامد نجفی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، این تیم ها تا پایان روز یکشنبه مهلت داشتند مدارکشان را کامل کنند.

بعضی از اعضای هیات رئیسه هم از مهلت ۲۴ ساعته (تا ظهر امروز دوشنبه) به این تیم ها خبر داده بودند. با این حال با وجود اتمام مهلت تعیین شده، کمیته فوتسال همچنان منتظر تصمیم نهایی مسئولان تیم شهرداری ساوه است. مسئولان شهرداری در تماس با کمیته فوتسال اعلام کرده اند که تا پایان امروز مدارک مورد نظر را تحویل خواهند داد و کمیته فوتسال هم برای دریافت مبلغ ورودی و مدارک درخواستی چراغ سبز نشان داده است.

این در شرایطی است که هفته دوم لیگ برتر فوتسال قرار است فردا برگزار شود و بلاتکلیفی و بی نظمی فعلی و مماشات با تیم های متخلف در نوع خود قابل تامل است.

بازی شهرداری ساوه در هفته اول هم لغو شده بود و  مسئولان استان مرکزی برای شرکت این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال اختلاف نظر داشتند. به نظر می رسد لابی نمایندگان مجلس و فشار آنها بر کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال باعث شده تا باوجود گذشت زمان تعیین شده، همچنان در انتظار دریافت مدارک باشند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.