کد خبر : 96724
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 9:46
-

ره انجام:بازی را به تیم پر مهره که برای بازی‌های آسیا آماده می‌شود واگذار کردیم/ همه از بازی دو تیم گیتی پسند و مقاومت لذت بردند

ره انجام:بازی را به تیم پر مهره که برای بازی‌های آسیا آماده می‌شود واگذار کردیم/ همه از بازی دو تیم گیتی پسند و مقاومت لذت بردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: همه از بازی ۲ تیم گیتی پسند و مقاومت لذت بردند اما تیم ما روی تجربه کم بازیکنان این دیدار را واگذار کرد. حمید ره‌انجام شامگاه سه‌شنبه پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: همه از بازی ۲ تیم گیتی پسند و مقاومت لذت بردند اما تیم ما روی تجربه کم بازیکنان این دیدار را واگذار کرد.

حمید ره‌انجام شامگاه سه‌شنبه پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر کس بازی را دید از این دیدار لذت برد. در چند صحنه به دلیل تجربه کمی که داشتیم بازی را به تیم پر مهره گیتی‌پسند که برای بازی‌های آسیا آماده می‌شود واگذار کردیم.

وی افزود: گیتی‌پسند چند ماه تمرین کرده بود و بسیار آماده بودند اما ما نیز خیلی خوب بازی را آغاز کردیم و در ادامه نیز خوب بودیم.

بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز درباره ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: با کمک همه بازیکنان توانستم ۲ گل به ثمر برسانم اما متأسفانه ۲ گل بنده کارساز نبود، همه زحمت کشیدند و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی برای پایان فصل مقاومت پیش بینی می‌کند، تصریح کرد: تصمیم داریم در نیمه نخست جدول باشیم و امیدوارم این مهم نیز اتفاق بیفتد.

وی درباره اعتراض‌ها مکرر کادر فنی مقاومت به داور بیان کرد: بازی بسیار نزدیک بود و ما هم خوب بازی می کردیم شاید عصبانی بازیکنان و کادر فنی ما سبب اعتراض به داور شد البته اشتباهات داوری در فوتسال به دلیل فشار بازی‌ها ممکن است پیش آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fut5al چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

ره انجام عالیه.عشقی عشق