کد خبر : 96810
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 20:00
-

پیروزی تاسیسات مقابل حفاری در بازی ۱۰گله/ شروع کار خبیری با پیروزی خارج از خانه فرش‌آرا/ مس همچنان بر روی دنده برد

پیروزی تاسیسات مقابل حفاری در بازی ۱۰گله/ شروع کار خبیری با پیروزی خارج از خانه فرش‌آرا/ مس همچنان بر روی دنده برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال در روز دوم خود از ساعت ۱۷ با برگزاری بازی بین تیم های تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز دنبال شد. در این بازی پرگل شاگردان وحید شمسایی با نتیجه ۶ بر چهار به پیروزی رسیدند تا طعم اولین سه امتیاز را در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال در روز دوم خود از ساعت ۱۷ با برگزاری بازی بین تیم های تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز دنبال شد.
در این بازی پرگل شاگردان وحید شمسایی با نتیجه ۶ بر چهار به پیروزی رسیدند تا طعم اولین سه امتیاز را در لیگ امسال بچشند. یکی از نکات جالب این بازی گل بازیکن تاسیسات در ثانیه آخر بازی بود که اهوازی ها اعتقاد داشتند بعد از سوت پایان به ثمر رسیده است.
گل های تاسیسات دریایی را در این بازی مهدی جاوید(۲)-وحید شمسایی-مسلم اولاد قباد(۲)-علی وفایی زدند و برای حفاری هم علیرضا رفیعی پور-شهاب طالبی-بهزاد عظیمی-فرید نمازی گلزنی کردند.
در دیگر بازی امروز فرش آرای مشهد با دو گل از سد شهرداری ساوه گذشت. ساوجی ها در این بازی با هفت بازیکن شرکت کرده بودند چرا که حسن زاده سرمربی تیم، سه ساعت قبل از بازی همکاری خود را با باشگاه به اتمام رساند و بازیکنان اصلی تیم نیز به تبعیت از سرمربی خود تیم را ترک کردند.
در دیگر بازی های امروز نیز تیم مقاومت قرچک با نتیجه ۵ بر ۲ از سد پارسیان شهر قدس گذشت و مس سونگون هم در بندرعباس با نتیجه دو بر یک آذرخش را شکست داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۰

امیدوارم در آستانه جام جهانی آقای ناظم الشریعه نگاه پیگیرانه نسبت به وفایی اروجی و سایر قمی های لیگ بنددرسته سلیقه ای یه وای این بازیکنا برای تیم هاشون واقعا مفی بازی میکنن