کد خبر : 96826
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1396 - 11:11
-

حضور فوتسالی ها در سئول در روز آشتی صدا و سیما با فوتسال

حضور فوتسالی ها در سئول در روز آشتی صدا و سیما با فوتسال
بازی تیم های تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز با حواشی همراه بود. متن کامل این حواشی را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم تاسیسات دریایی تهران و ملی حفاری اهواز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در حالی آغاز شد که این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می شد.

گزارش بازی: در ابتدا شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم. بعد از گذشت پنج دقیقه از بازی روی اشتباه بازیکنان تاسیسات شاهد دو گل از علیرضا رفیعی پور و شهاب طالبی در ضد حملات بودیم. بلافاصله یکی از گل ها توسط مهدی جاوید برای تاسیسات جبران شد.

بعد از این گل شاهد جاوید با تیزهشی گلزنی کرد و اینبار هم در شرایطی نا متعادل دروازه سجاد بابایی را گشود. در یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول، اینبار جاوید در نقش پاسور ظاهر شد و شمسایی با گل خود نیمه اول را ۳ بر ۲ به سود تاسیسات خاتمه داد.

با شروع نیمه دوم تیم حفاری با حرکت تیمی زیبا توسط بهزاد عظیمی به گل تساوی رسید. بعد از گل سوم حفاری اینبار نوبت تاسیسات بود که توسط مسلم اولاد قباد به گل برتری برسد؛ در ادامه باز هم با اشتباه جواد اصغری مقدم بازی توسط فرید نمازی به برابری رسید.

در یک دقیقه به پایان بازی مسلم اولاد قباد گل دوم خودش و گل پنجم تاسیسات را به ثمر رساند تا حفاری به بازی پاور پلی رو آورد که در نهایت در ثانیه آخر با گل علیرضا وفایی نتیجه ۶بر۴ به سود یاران شمسایی به پایان رسید.

حواشی :این اولین بازی تاسیسات در این فصل جدید بود که با اسپانسر جدید به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می شود.

در روزی منتهی به آخر هفته جمعیت خوبی برای دیدن بازی به سالن آمده بود.

حسین شمس پیشکسوت فوتسال، حسین سلطانی و مرتضی فرهانی بازیکنان فصل قبل حفاری، علی رعدی سرمربی فصل پیش شهروند ساری، پدر وحید شمسایی و مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در سالن حضور داشتند.

علیرضا شیخلر بازیکن جدید تاسیسات و محمد شجری به دلیل مصدومیت از روی سکو ها نظاره گر بازی بودند.

در جریان بازی، درگیری جزئی بین مجید رئیسی با بازیکن حفاری به وجود آمد. بازیکن تاسیسات دریایی به بازی خشن بازیکن حفاری اعتراض داشت.

بعد از گل سوم تاسیسات در حالی که بازیکنان تاسیسات در حال شادی کردن بودند، بازی بلافاصله توسط تیم حفاری آغاز شد که توپ درون دروازه تاسیسات قرار گرفت ولی این گل مورد قبول تیم داوری قرار نگرفت .

مهدی جاوید با ۲ گل و ۱ پاس گل را می توان بهترین بازیکن زمین نامید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.