کد خبر : 98757
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 14:16
-

تمام گاف‌های گزارشگر بازی گیتی‌پسند و بانک/ ارسال از جناحین، تاکتیک جدید فوتسال!

تمام گاف‌های گزارشگر بازی گیتی‌پسند و بانک/ ارسال از جناحین، تاکتیک جدید فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قطعا فوتسال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی ایران است، ورزشی که سال‌هاست با مردم خو گرفته. در این بین فوتسال ایران «آقای آسیا» و یکی از بهترین تیم‌های جهان است که لیگ پویایی را هم دارد. با تمام این شرایط این رشته جذاب همیشه از طرف صدا‌وسیما مورد کم لطفی قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قطعا فوتسال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی ایران است، ورزشی که سال‌هاست با مردم خو گرفته. در این بین فوتسال ایران «آقای آسیا» و یکی از بهترین تیم‌های جهان است که لیگ پویایی را هم دارد.

با تمام این شرایط این رشته جذاب همیشه از طرف صدا‌وسیما مورد کم لطفی قرار گرفته است، رشته‌ای که جز مسابقات مهم بین‌المللی و گاهی برخی مسابقات باشگاهی پخش زنده‌ای از شبکه‌های سراسری ایران ندارد. حتی بعد از تأسیس شبکه تخصصی ورزش هم نسبت به این رشته کم‌ لطفی‌های فراوانی شد.

با این حال همین پخش زنده معدود مسابقات فوتسال هم با اشکالات فراوانی همراه است و به دل اهالی فوتسال نمی‌نشیند. در همین بازی حساس گیتی‌‌پسند و بانک بیروت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که امروز برگزار شد اوج بی سلیقگی را می‌شد مشاهده کرد.

انتخاب یک مجری کاملا نا آشنا به فوتسال و به مسابقات، انتخاب گزارشگری که این دیدار مهم را مانند دیدارهای سرد رادیویی گزارش کرد، دادن اطلاعات غلط به مخاطب و حتی عدم شناخت گزارشگر و مجری از بازیکنان نماینده ایران بسیار مشهود بود.

اینکه مجری برنامه تا‌کید دارد استراحت بین دو نیمه بازی ۱۵ دقیقه‌ است در حالی که این وقت ۱۰ دقیقه است، اینکه مجری اصرار می‌کند تیم «فوتسال»‌ گیتی‌پسند با استفاه از «ارسال از جناحین!» موقعیت ایجاد کرده، اینکه گزارشگر بازی که کمترین اطلاعات را از فوتسال ندارد بارها تاکید می‌کند فلان تیم از «بغل چپ» و «بغل راست» حمله می‌کند، اینکه گزارشگر به خاطر عدم تسلط به فوتسال، بازیکنان نماینده ایران را نمی‌شناسند و از روی فهرست، نام کامل بازیکنان را دیکته وار می‌خواند، اینکه بازی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود ولی مجری برنامه تأکید دارد برنده مسابقه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا می‌کند، اینکه گزارشگر با سردی تمام دیدار نماینده کشورمان را گزارش می‌کند و… تنها قسمتی از اشتباهات فاحش مجری و گزارشگر این بازی حساس ملی بود.

تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داد که قطعا در صدا‌وسیمای کشورمان گزارشگر و مجری مسلط به فوتسال و هر رشته‌ای دیگر وجود دارد و دلیلی ندارد که از افراد غیر مختصص در کاری تخصصی استفاده شود. مسلما یک مجری مطلع و مسلط می‌داند فرق است بین «الریان قطر» و « الریان امارات» و البته می‌داند که تیمی به نام «الغرافه قطر» در مسابقات امسال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا وجود خارجی ندارد!

امید است حالا که مسئولان صدا‌وسیما حتی به این کمی هم به فوتسال اهمیت می‌دهند حداقل از نیروهای تخصصی استفاده کنند تا علاقه‌مندان به فوتسال هم هنگام تماشای بازی‌های این رشته جذاب مجبور نشوند صدای تلویزیون را کم کنند.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

حتی بازیکنان ایرانی نمیشناسه
بهروز جعفری چند دقیقه تعویض شده بازیکن دیگه بانک بیروت کفشاش سفیده اون میگه بهروز جعفری از روی کفش نشون کرده بود 😀

نام پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

جالب اینجاس همه ی بازیکنای لبنان میگفت جعفری??

m_vtn@yahoo.com پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

یه سوتی دیگه هم داد و عنوان کرد شریکر ازبکستان! در ضمن نتیجه بازی دو تیم ژاپنی و تایلند را هم که تمام شده بود نمیدانست و اینکه بهروز جعفری هم را هم بهادری گفت.

فولاد ماهان پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

۱ به شریکر ژاپن گفت شریکر ازبکستان. ۲ نتیجه چونبوری و شریکر را نمیدونست. ۳. به جعفری گفت بهادری.

نام ... پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

کارى جز تا سف خوردن بلد نیستیم