کد خبر : 98768
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 15:05
-

پیروزی با یک یا ده گل تفاوتی ندارد/حالا می توان از فینال و قهرمانی حرف زد

پیروزی با یک یا ده گل تفاوتی ندارد/حالا می توان از فینال و قهرمانی حرف زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل سرمربی گیتی پسند اصفهان پس از پیروز مقابل بانک بیروت و صعود به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا بیان نمود:گمان می کنم می خواهید بگویید که انتظار بازی راحت تری نسبت به این بازی داشتید ولی من فکر می کنم بازیکنان فشار زیادی را احساس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل سرمربی گیتی پسند اصفهان پس از پیروز مقابل بانک بیروت و صعود به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا بیان نمود:گمان می کنم می خواهید بگویید که انتظار بازی راحت تری نسبت به این بازی داشتید ولی من فکر می کنم بازیکنان فشار زیادی را احساس کردند.

وی افزود: اگر صادقانه بخواهم بگویم برای من فرقی پیروزی با یک گل و یا ده گل هیچ تفاوتی ندارد.مهم پیروزی است نه تعداد گل های زده.

افضل در مورد بانک بیروت گفت: آنها برای فوتسال بازی کردن نیامده بودند بلکه برای مقابله با تیم ما صف آرایی کرده بودند.بازی فیزیکی از خود به نمایش گذاشتند که شرایط را برای ما سخت تر کرد.

وی در پایان عنوان کرد: بازیکنانم را بخاطر عملکردشان ستایش می کنم و اکنون می توانیم از فینال و کسب عنوان قهرمانی حرف بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

آقای محترم این چه بازی بود که کردید؟آبروی فوتسال ایران را بردی با این بازی. اگر توانایی فردی بازیکنان نبود که الان باید حذف شده باشی.
تو مگه با این تیم تمرین نکردی؟پس چرا هیچ کار تاکتیکی تو زمین انجام نمیشه؟ اگر برای ۱ بازی حسن زاده یا اسماعیل پور را نداشته باشی چه هنری داری؟

..... پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

لطفا حرف بی ربط نزنید

علیرضا جعفری پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

واقعا از نظر مربی گری ضعیفه . این همه مربی تو ایران . گیتی بازیکنان خوبی داره ولی ی راس گل زن و تمام کننده خوب نداره .

نام پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

اینم از مربیگری علی افضل در گیتی پسند.حیف این بازیکنایی که گیتی داره. باید یه مربی در حد تیم اول آسیا و سوم جهان مربیگری تیم گیتی پسند را بر عهده داشته باشه. نه اینکه با ترس و لرز و خدا خدا کردن تیم لبنان را ۲ بر ۰ ببریم. یادمون باشه تایلند به این لبنان ۹ تا گل زد چند روز قبل این بازی. واقعا توی مربیگری ضعیفه این علی افضل

ستار جمعه , ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۶

مربی یک تیم در حد گیتی پسند اول باید از نظر شعور و شخصیت کلاس بالایی داشته باشد تا بتواند با بازیکنان بزرگ ارتباط مناسبی برقرار کند و درنتیجه توانایی های بازیکنان قابلیت بروز پیدا کند

نام ... پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

خدا پدر بازیکنا رو بیامرزه
از نظر فنی صفر بودیم خدا رو شکر تیمها خیلی ضعیف هستن

نام ... پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

پرتاب سپهر محمدی کاملا خطا بود دست او همراه توپ کامل از محوطه خارج شد و بایستی هند اعلام میشد

نام ... جمعه , ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۹

بدتر از این نمیشه بازی کرد اصلا در جریان بازی گل نمی زنند