کد خبر : 99539
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 17:17
-

کمیته لیگ فوتسال بانوان به دنبال افزایش تیم های لیگ برتر

کمیته لیگ فوتسال بانوان به دنبال افزایش تیم های لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئول کمیته لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌های کمیته فوتسال برای افزایش تعداد تیم‌های فوتسال بانوان گفت: به طور قطع اگر تعداد تیم‌ها و باشگاههای معتبر و توانمند ما در عرصه فوتسال بیشتر شود کمک زیادی به قوی‌تر شدن تیم‌های ملی خواهند کرد. شهرزاد نصیری اظهار کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئول کمیته لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌های کمیته فوتسال برای افزایش تعداد تیم‌های فوتسال بانوان گفت: به طور قطع اگر تعداد تیم‌ها و باشگاههای معتبر و توانمند ما در عرصه فوتسال بیشتر شود کمک زیادی به قوی‌تر شدن تیم‌های ملی خواهند کرد.

شهرزاد نصیری اظهار کرد: امسال نیز لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. البته شروع لیگ به دلیل اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات ترکمنستان با تأخیر است و از مهر ماه آغاز می‌شود.

وی در خصوص وضعیت فوتسال بانوان و تیم‌های حاضر در مسابقات افزود: خوشبختانه فوتسال بانوان هر سال رو به رشد بوده و سطح مسابقات نیز بالا رفته است. کمیته فوتسال فدراسیون برای رفع مشکلات و همچنین رشد و توسعه فوتسال بانوان به ویژه برای حضور در مسابقات لیگ برتر به دنبال راهکارهای مناسبی است تا تیم‌ها وباشگاههای صاحب نام و توانمند بیشتری بتوانند در این عرصه وارد شوند.

نصیری خاطرنشان کرد: فصل گذشته مسابقات ما در لیگ برتر وحتی دسته یک نسبت به گذشته از سطح کمی و کیفی بالاتری برخوردار بود. شاید قهرمان تا حدی مشخص بود اما نتایج مسابقات قابل پیش بینی نبود.

مسئول کمیته لیگ فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراضاتی که در سال گذشته نسبت به داوری‌ها و نبود ناظر مطرح شد، گفت: این موضوع در حوزه اختیارات ما نیست و مربوط به کمیته داوران است. هرگونه اعتراضی در جریان مسابقات صورت گیرد آن را به کمیته داوران ارجاع می‌دهیم تا رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: کمیته فوتسال با کمیته داوران ارتباط بسیار خوب و متقابلی دارد. تلاش ما براین است تا از طریق تقویت این ارتباطات بتوانیم مسابقات خود را در سطح کمی و کیفی بالاتری برگزار کنیم که البته تاکنون نیز به همین روال بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.