به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی تیم گیتی پسند با اشاره به مشکلات تیمش گفت: در طی این مدت کوتاه که هدایت تیم را در دست گرفتم به دنبال شناسایی و رفع نقاط ضعف تیم هستیم، مهم‌ترین مشکل ما در حال حاضر کمبود بازیکن است که سعی در رفع آن داریم.

حسین شمس اظهار کرد: خوشبختانه باشگاه حمایت بسیار خوب وقوی از تیم می‌کند. مهم‌ترین مشکل فعلی تیم کمبود بازیکن است چرا که نتوانستیم جایگزینان خوبی برای دو بازیکنی که از دست دادیم، داشته باشیم. درصدد جذب یک بازیکن دیگر هستیم و با توجه به اینکه فرصت کافی برای گزینه‌های خارجی نداریم تمرکزمان بر روی بازیکنان داخلی است تا ترکیب تیم را قوی‌تر کنیم.

وی افزود: مسعود دانشور یکی از بازیکنان بسیار خوب وتاثیرگذار فوتسال ایران است که در ناحیه کمر یک درد قدیمی دارد، امیدواریم با درمانهایی که کادر پزشکی تیم انجام می‌دهند زودتر به شرایط آرمانی گذشته برگردد. به اعتقاد من دانشور این توان را دارد که با گذشت زمان وتمرینات مستمر همانند گذشته به عنوان یک مهره تأثیر گذار در خدمت تیم خود باشد.

وی در خصوص مشکل تیم گیتی پسند که در اکثر بازی‌ها در ابتدا گل می‌خورد و درصدد جبران برمی آید، گفت: این مساله کاملاً درست است در بیشتر بازی‌ها تیمی که اول گل خورده ما بودیم حتی از ضعیف‌ترین تیم‌ها نیز گل دریافت کردیم، و بعد با تلاش و فشار توانستیم نتیجه را تغییر دهیم، طبیعی است که بعد از دریافت گل تیم دچار یک افت روحی و روانی می‌شود جبران نتیجه سخت می‌شود. گاهی این تلاش منجر به پیروزی شده و گاهی به تساوی. به اعتقاد من ما مشکل گل زنی نداریم بلکه مشکل گل خوردن داریم و باید خط دفاعی خود را بیشتر تقویت و هوشیارانه‌تر عمل کنیم.

شمس خاطر نشان کرد: با توجه به بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای که در اختیار داریم، می‌توانیم با رفع نقاط ضعف در زمان حمله با آرامش و تمرکز بیشتر به سمت دروازه حریف برویم و به نتیجه دلخواه دست یابیم. بنابراین باید تلاش کنیم زننده گلهای اول بازی ما باشیم و گل نخوریم تا روحیه تیم قوی بماند. به عنوان مثال در بازی با تاسیسات ابتدا ۳ گل دریافت کردیم و بعد به دنبال جبران بودیم که البته فرصتی برای جبران به دست نیامد.

وی با اشاره به این که تیم مقاومت البرز تیم خوب وجنگنده ای است، تصریح کرد: این تیم جزء تیم‌های خوب لیگ است و هفته گذشته نیز بازی خوبی در مقابل ارژن داشته و با توجه به دو پیروزی پشت هم روحیه خوبی دارد. تیم بسیار خوبی از نظر مهره است. مربی بسیار جوانی به نام مسعود کیانفر دارد که از شاگردان گذشته خود من بوده و مربی بسیار باهوشی است. بازی سختی در پیش داریم، استراتژی خاصی برای این بازی در نظر گرفتیم امیدوارم در طی تمریناتی که تا پایان هفته داریم، بتوانیم در اجرای آن موفق باشیم و به هدف مدنظرمان که همان کسب ۳ امتیاز است دست یابیم.

سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص وضعیت تیم‌های بالا نشین جدول گفت: تیم مس سونگون از نظر مهره شاید بهترین تیم لیگ باشد. با داشتن دو بازیکن برزیلی بسیار خوب و دیگر بازیکنان خوبی که با این تیم قرارداد می‌بندند، هرگز در زمان تعویض دچار افت نمی‌شوند. شاید ۱۲ بازیکن هم سطح دارند، تیم بسیار خوبی است. تاسیسات دریایی نیز از دیگر تیم‌های خوب لیگ است که از نظر مهره و دیگر امکانات در شرایط خوبی هستند، در اصفهان مقابل ما به نتیجه دلخواه خود رسیدند. ما این فرصت را داریم که ۳ هفته دیگر در تهران این شکست را جبران کنیم ومس سونگون نیز در خانه ما در مقابل هواداران ما باید به میدان بیاید؛ بنابراین اگر هوشیار باشیم وبازی هوشمندانه‌ای داشته باشیم می‌توانیم با توجه به اختلاف امتیازاتی که داریم با کسب امتیازات لازم به صدر جدول برسیم. خیلی به این مساله امیدوار هستیم و بچه‌ها نیز انگیزه‌های زیادی دارند.