کد خبر : 107011
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396 - 14:40
-

ویدئو/ بدلیل عدم افاقه اخراج، داور با ضربه سر به صورت مربی قرچک کوبید!/ هت تریک قرچک در فرار از شکست

ویدئو/ بدلیل عدم افاقه اخراج، داور با ضربه سر به صورت مربی قرچک کوبید!/ هت تریک قرچک در فرار از شکست
در ديدار تيم‌هاي هيات فوتبال قم و مقاومت قرچك، داور بازي در حركتي نادر با ضربه سر به صورت مربي مقاومت قرچك كوبيد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم هیات فوتبال قم و مقاومت قرچک عصر شنبه در قم برگزار شد که با شروع بازی خیلی زود تیم میزبان توسط فلامرزی به گل رسید تا بازی یک بر صفر شود.

بعد از این گل قرچکی‌ها سوار بر بازی شدند تا بالاخره در دقیقه پایانی توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و نیمه نخست با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد.

با شروع نیمه دوم تیم میهمان موقعیت های زیادی را خلق کرد؛ اما روی یک ضدحمله بازهم فلامرزی برای قمی‌ها گلزنی کرد تا حساب کار ۲ بر یک شود. با این حال ثانیه‌هایی از گل دوم میزبان نگذشته بود که ضربه پورجاوید با برخورد به دفاع هیت فوتبال وارد دروازه این تیم شد.

پنج دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که نعمتوند بازیکن تیم مقاومت با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا قرچکی‌ها ۴ نفره به ادامه بازی پرداختند و همین باعث شد تا قمی‌ها از این فرصت استفاده کرده و با گلزنی زاهدی برای بار سوم از حریف پیش افتادند.

این هم پایان کار نبود چراکه حدود ۲دقیقه به پایان بازی تیم میهمان از پاورپلی استفاده کرد و توانست با استفاده از اشتباه خط دفاعی تیم هیات فوتبال به گل سوم برسد تا در فرار از شکست هت‌تریک کند!!

 

حواشی:

*میزبانی هیات فوتبال قم در نیم فصل دوم در سالن نخلستان این شهر انجام می‌شود که استقبال به شدت ضعیفی از بازی صورت گرفته بود و کمتر از ۱۰۰ نفر در سالن حضور داشتند.

*داوری در طول بازی با اشتباهات فاحش خود اعتراض دو تیم را در پی داشت.

*در نیمه دوم مربی گلرهای تیم هیات فوتبال اعتراض بسیاری به داوری داشت و به همین دلیل از بازی اخراج شد ولی در صحنه‌ای عجیب و باورنکردنی در حالی که حاضر به ترک زمین نبود، داور با ضربه سر به وی باعث ایجاد جنجال در بازی شد تا همه چیز بر هم بریزد.

*پس از اخراج نعمت‌وند بازیکن مقاومت قرچک درگیری بین ۲تیم به وجود آمد که مربی دروازه‌بان‌های هیات فوتبال این بار از سکو به زمین آمد و به درگیری با حریف پرداخت!

*مسئولین تیم هیات فوتبال پس از سوت پایان اعتراض خود را نسبت به قضاوت بازی به ناظر داوری اعلام کردند و وی در جواب اطمینان داد که همه صحنه‌ها و ضربه سر داور را دیده و یادداشت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

بیشترین گل به خودیه تیما مقابله قرچک بوده واقعا جالبه ، خدا شانس بده