کد خبر : 107244
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 13:18
-

پیام تبریک فوتسالی‌ها به مناسبت ۴ ساله شدن fut5al

پیام تبریک فوتسالی‌ها به مناسبت ۴ ساله شدن fut5al

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه های فوتسال،‌ کادرفنی تیم ملی، مدیران تیم‌های لیگ برتری و مربیان به مناسبت سالروز راه‌اندازی پایگاه خبری فوتسال پیام تبریک صادر کردند. در متن پیام سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران آمده است: من هم به نوبه خود چهارمین سال افتتاح پایگاه خبری فوتسال را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه های فوتسال،‌ کادرفنی تیم ملی، مدیران تیم‌های لیگ برتری و مربیان به مناسبت سالروز راه‌اندازی پایگاه خبری فوتسال پیام تبریک صادر کردند.

در متن پیام سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران آمده است:

من هم به نوبه خود چهارمین سال افتتاح پایگاه خبری فوتسال را که انعکاس‌دهنده رخدادهای این ورزش افتخارآفرین و پرطرفدار ایران بوده را صمیمانه تبریک می‌گویم و به همین بهانه نیز برای تمامی خبرنگاران زحمتکش عرصه فوتسال در رسانه‌ها، نیز آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
پیام تبریک باشگاه گیتی پسند اصفهان به پایگاه خبری فوتسال.در این پیام آمده است:
روابط عمومی باشگاه گیتی پسند سالروز فعالیت راه اندازی پایگاه خبری فوتسال را به این پایگاه تبریک عرض می نماید.

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم به پایگاه خبری فوتسال.
در  پیام رسول قلی‌زاده آمده است:
سالروز راه اندازی پایگاه خبری فوتسال را به این پایگاه و تمامی زحمت‌کشان این مجموعه خوب و دوست داشتنی تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشید.

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه اهورا بهبهان به پایگاه خبری فوتسال.
در پیام ایمان دهین آمده است:
مدیریت محترم پایگاه خبری فوتسال
بدینوسیله سالروز راه اندازی این خبرگزاری را به پرسنل زحمت کش این مجموعه تبریک میگوییم. امید که همواره در راه تعالی ورزش این مرز و بوم استوار قدم برداشته و پایدار باشید.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری، در پیامی چهارمین سالروز راه اندازی پایگاه خبری فوتسال را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
مدیریت و عوامل محترم پایگاه خبری فوتسال ایران
با وجود سلطه بلامنازع فوتسال ایران در قاره آسیا در سالهای اخیر که منتج به کسب مقام سوم دنیا نیز گردیده است، عدم وجود رسانه ای تخصصی جهت پرداختن به مسائل و مشکلات این رشته پرطرفدار در کشورمان بسیار محسوس بود.
با راه اندازی پایگاه خبری فوتسال ایران، خلاء این رسانه بطور کامل برطرف گردید و امروز و پس از ۴ سال فعالیت بی وقفه، شاهد تاثیرگذاری این رسانه پرمخاطب از طریق اطلاع رسانی های بروز اتفاقات، تحلیل های جامع، نقادی های منصفانه و… هستیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به دست اندرکاران این مجموعه پرتلاش، مزید توفیقات روز افزون تان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
یاعلی
سعید نجاریان ساروی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر در پیامی چهارمین سالروز راه اندازی پایگاه خبری فوتسال را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
مدیران، مسئولان و خبرنگاران محترم پایگاه خبری فوتسال ایران
بی شک چهار سال پیش با راه اندازی پایگاه خبری فوتسال ایران نقطه عطفی در تاریخ فوتسال ایران به ثبت رسید، پرداختن تخصصی مجموعه شما به فوتسال تمامی استان های کشور و پوشش دقیق و صحیح خبری باعث افزایش انگیزه دیگر تیم ها در مشارکت و حضور در لیگ های مختلف فوتسال کشور شده است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فوتسال خوزستان و بندرماهشهر ضمن تبریک چهارمین سالروز راه اندازی پایگاه خبری فوتسال ایران از زحمات کلیه همکارانتان که در گردآوری این مجموعه بزرگ تلاش کرده اند تشکر و قدردانی می نمایم
و من الله التوفیق
احمدثابت
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نوین بندرماهشهر

پیام تبریک باشگاه بام گستر دلیجان:

بدینوسیله سال روز راه اندازی این خبرگزاری را به شما وپرسنل زحمت کش  مجموعه تبریک میگوییم. امید است که همواره در راه تعالی ورزش این مرز و بوم استوار قدم برداشته و پایدار باشید.
سید مصطفی جلالی مدیریت  باشگاه فرهنگی ورزشی بام گستر دلیجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.