کد خبر : 109218
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - 15:11
-

نگرانی سرمربی تیم فوتسال استقلال ساری از بی توجهی به شرایط بحرانی تیم در لیگ برتر

نگرانی سرمربی تیم فوتسال استقلال ساری از بی توجهی به شرایط بحرانی تیم در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نجمه مسلمی گفت : متاسفانه شرایط بد و بحران وضعیت مالی که از ابتدای فصل تاکنون که نیم فصل دوم نیز شروع شده ، باعث بی انگیزه شدن بازیکنان و رقم خوردن شکست های اخیر برابر حریفان شده است. وی افزود : به خاطر برطرف نشدن مشکلات مالی و حمایت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نجمه مسلمی گفت : متاسفانه شرایط بد و بحران وضعیت مالی که از ابتدای فصل تاکنون که نیم فصل دوم نیز شروع شده ، باعث بی انگیزه شدن بازیکنان و رقم خوردن شکست های اخیر برابر حریفان شده است.
وی افزود : به خاطر برطرف نشدن مشکلات مالی و حمایت نشدن از سوی متولیان امر ورزش مازندران ، متاسفانه ۵ بازیکن کلیدی تیم استقلال از این تیم جدا شدن به طوری که در بازی روز جمعه هفته گذشته برابر تیم دختران کرمان در ساری فقط دو بازیکن تعویضی داشتیم.
سرمربی تیم استقلال ساری با بیان اینکه درحال حاضر فقط ۸ بازیکن دراین تیم باقی مانده اند و تمرینات این تیم هم به صورت نامنظم برگزار می شود ، گفت که ۵ بازیکن از این تعداد کمتر از ۲۰ سال سن دارند و هنوز تجربه بازی های لیگ برتر را ندارند.
مسلمی با اشاره به اینکه بیشتر تیم های شرکت کننده در لیگ برتر با حمایت کامل و تمام قدرت به مصاف حریفان می روند ، افزود : با توجه به شرایط بد مالی و بی انگیزگی که تیم ما در هفته های اخیر داشته ، شکست برابر تیم مدعی دختران کرمان و تیم های دیگر نیز در هفته آینده قابل پیش بینی خواهد بود.
وی ادامه داد : البته نباید از این حقیقت بی تفاوت بگذریم که توان تیمی استقلال ساری با بازیکنانی که دراختیار دارد در همین حد است و آنان برای موفقیت تیم و حفظ سهمیه لیگ برتری هیچ کوتاهی ندارند.
مسلمی گفت : در این شرایط که هیچ کمکی از هیچ نهاد و مسئول و یا فرد خیر و دلسوزی به تیم نمی شود ، نمی توان از استقلال ساری که در وضعیت بحرانی مالی قرار دارد ، انتظار معجزه داشت.
سرمربی تیم استقلال ساری با بیان اینکه همه تلاش و دغدغه بازیکنان ، کادر فنی و سرپرستی این تیم حتی در این شرایط حفظ سهمیه مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان است ، گفت : متاسفانه در زمانی که تیم ما در بدترین شرایط مالی به سرمی برد، کسی هم پیگیر امور این تیم نیست و به نحوی متولیان ورزش استان تیم ما را که تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان است ، تنها گذاشتند.
مسلمی افزود : انتظار ما این است که تا دیر نشده مسئولان بیدار شوند و با اندک حمایتشان از تیم استقلال این شرایط را فراهم کنند تا در بازی های باقی مانده لیگ بتوانیم شرایط را برای حضوری پرقدرت آماده کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، استقلال ساری تا پایان هفته دوازدهم این مسابقات با کسب ۷ امتیاز در مکان دهم جدول ۱۲ تیمی این رقابت ها قرار دارد.
تیم استقلال ساری تنها نماینده مازندران در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور است.
لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های ایران با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.