کد خبر : 110781
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 12:28
دسته‌بندی نشده
-

سهرابی:قوانین فوتسال تغییرات بزرگی خواهد داشت/ نگران تیم المپیک هستیم

سهرابی:قوانین فوتسال تغییرات بزرگی خواهد داشت/ نگران تیم المپیک هستیم
رئیس دپارتمان داوری فوتسال از اعمال تغییرات بزرگ در قوانین داوری این رشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا سهرابی با بیان اینکه آموزش قوانین داوری در فوتسال لازم و ضروری است، گفت: از صدا و سیما خواهش می کنم برای مردم، بازیکنان و حتی مربیان آموزش قوانین داوری را پیش بینی کند. درست است که گاهی داوران در مسابقات اشتباه می کنند ولی اشتباه بزرگتر را آن تماشاگرانی می کنند که دست به اعتراض می زنند.

وی افزود: قوانین فوتسال تغییرات بزرگی خواهد داشت که بعد از عید نوروز اجرایی می شود. من با آقای علی صانعی سرمربی تیم جوانان هم صحبت کردم و نگران تیمی هستیم که قرار است در المپیک جوانان شرکت کند.

رئیس دپارتمان داوری فوتسال با اشاره به اینکه ایران ۷ داور الیت در فوتسال دارد، در حال حاضر آقایان نصیرلو، عرض پیما، حفیظی و مهرابی افشار و خانم ها ناظمی، فتحی و پورجعفریان داوران الیت ایران و جزو نمونه های آسیا هستند.  ما از این بابت بسیار خوشحالیم. دیگر بهتر از این در فوتسال نمی شود.

سهرابی که در برنامه «ورزش بدون ویرایش» حضور یافته بود، تاکید کرد: تست های داوران آسیایی در حالی برگزار شد که خانم فتحی هم در بخش سرعت رکورد زد و هم در تست اقامت یک و نیم برابر حد نصاب آقایان رکوردزنی کرد. این اتفاق بسیار جذاب بود و باتوجه به «کَل کَل» و «رو کم کنی» که با ژاپن و استرالیا داریم، خیلی خوب بود. واقعا حس خوبی بود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.