کد خبر : 110776
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 10:00
-

شاید در هفته اول لیگ دسته دوم اتفاقاتی وجود داشته/سعی ما در این هفته کمک به تیمها بوده است/هزینه ورودی صدرا را از دستمزد سرمربی تیم ملی بر می داریم

شاید در هفته اول لیگ دسته دوم اتفاقاتی وجود داشته/سعی ما در این هفته کمک به تیمها بوده است/هزینه ورودی صدرا را از دستمزد سرمربی تیم ملی بر می داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در پاسخ به صحبت‌های علی ناظم‌الشریعه سرمربی تیم صدرای شیراز در لیگ دسته دوم که وی مدعی یکسری تخلفات او در لیگ دسته دوم شده است، گفت: تیم صدرا یکی دو سال است که همیشه در پایین جدول قرار دارد و هر زمان که این تیم باختی می‌آورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در پاسخ به صحبت‌های علی ناظم‌الشریعه سرمربی تیم صدرای شیراز در لیگ دسته دوم که وی مدعی یکسری تخلفات او در لیگ دسته دوم شده است، گفت: تیم صدرا یکی دو سال است که همیشه در پایین جدول قرار دارد و هر زمان که این تیم باختی می‌آورد و می‌خواهد به دسته پایین‌تر سقوط کند شروع به این صحبتها می‌کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی تیمی هزینه ورود خود به لیگ را پرداخت نمی‌کند مسلم است که این تیم انگیزه آنچنانی جهت حضور در لیگ را ندارد. الان دو سال است که تیم صدرا ریالی بابت هزینه ورودش به لیگ پرداخت نکرده است.

سلیمانی گفت:‌ البته پرداخت نکردن هزینه این تیم موضوع ما نیست، چرا که کمیته فوتسال از حق خودش نمی‌گذرد. طبق هماهنگی‌هایی که با سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال که برادر وی می‌باشد داشتیم قرار شده که هزینه ورود این تیم از دستمزد سرمربی تیم ملی که فدراسیون فوتبال پرداخت می‌کند کسر و به حساب کمیته فوتسال واریز شود.

وی گفت: علی ناظم‌الشریعه مدعی است که ۲ بازیکن تیم ماهان گچساران کارت پایان خدمت نداشتند  و این تیم از این دو بازیکن استفاده کرده، باید بگویم بنده به عنوان مجری قانون  وقتی که یک تیمی ادعای تخلف در یک بازی داشته باشد و یا در صورتیکه تخلفی صورت گیرد با هماهنگی ناظر بازی صورتجلسه ای تنظیم  و سپس پرونده را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و رای پرونده هم بر عهده کمیته انضباطی است.

 دبیر کمیته فوتسال افزود: ناظم‌الشریعه مدعی است شده که من تخلفاتی در برگزاری لیگ دسته دوم داشتم. یک سوال از وی دارم؟  اگر من تخلف کردم چرا شما هفته قبل درخواست یک کار خلاف قانون از من داشتید که یک بازیکن جدید به لیست تیم صدرا اضافه کنم آیا این کار خلاف نبود و اگر من این کار را انجام می دادم اکنون آدم خوبی بودم.

سلیمانی افزود:  من مدعی نیستم شاید در هفته اول لیگ دسته دوم اتفاقاتی وجود داشته اما سعی ما در این هفته کمک به تیمها بوده است ،که اگر آنها بازیکنانی مشکل دار دارند خودشان بررسی و این موضوع را حل کنند. تیم صدرا خودش در هفته اول سه الی چهار بازیکن مشکل‌دار داشت که ما مساعدت کردیم. پس ببینید اگر مساعدت و کمکی بوده برای همه تیم‌ها یکسان بوده است.

وی گفت: من در اینجا به صراحت می‌گویم اگر من نتیجه‌ بازیی را اعلام کرده‌ام رأی کمیته انضباطی بوده است نه نظر شخصی خودم.اگر کسی مدعی خلاف تیم‌ها و بازیکنان سرباز است می‌تواند به کمیته تعیین وضیعت بازیکنان  فدراسیون فوتبال یا کمیته انضباطی مراجعه کنند و در صورت اثبات این موضوعات اگر من هم تخلفی داشتم طبق قانون با من برخورد شود. برای من هیچ تیم و هیچ کسی فرقی ندارند.

دبیر کمیته فوتسال در پایان گفت: ما چند سال است که به حرف‌های ناظم‌الشریعه عادت کرده‌ایم. وی هر زمان وقتی باختی می‌آورد سریع کمیته فوتسال و سازمان لیگ را زیر سؤال می‌برد. ایشان باید در کمیته انضباطی پاسخگو صحبتهای خودش باشد و با دلیل مدرک باید این موضوعات را اثبات کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار یکشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

خیلی جالبه این همه تخلف از آقای سلیمانی رخ داده بعد هم که لو میره با خیال راحت و خونسردی میگه شاید اتفاق افتاده باشد پس شما اونجا چکاره اید ؟ شمار و گذاشتند که اتفاق نیافته و جلوگیری بشه از تخلفات