کد خبر : 110862
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 9:52
-

تغییر شیوه برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال/ سفر به برزیل قطعی است

تغییر شیوه برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال/ سفر به برزیل قطعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در ماه جاری در چین تایپه برگزار می شود و بعد از این رقابتها،فوتسال ایران تا جام جهانی ۲۰۲۰ برنامه خاص دیگری ندارد. از آنجایی که سال آینده برای تیم ملی فوتسال ایران سال شلوغی نخواهد بود، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برنامه هایش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در ماه جاری در چین تایپه برگزار می شود و بعد از این رقابتها،فوتسال ایران تا جام جهانی ۲۰۲۰ برنامه خاص دیگری ندارد.

از آنجایی که سال آینده برای تیم ملی فوتسال ایران سال شلوغی نخواهد بود، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برنامه هایش را برای تغییر شکل برگزاری اردوها و تزریق بازیکنان جوان‌ به تیم ملی ارائه داده است. بر این اساس، اردوهای تیم ملی هر هفته و بین دو مسابقه لیگ برگزار می شود و ناظم الشریعه می‌تواند برنامه های تاکتیکی خود را در تیم ملی پیاده کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: چون سال آینده مسابقه خاصی نداریم و باید آمادگی تیم ملی را در دستور کار قرار بدهیم، سعی می کنیم هر هفته بین شنبه تا دوشنبه اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم.

وی افزود: مسابقات لیگ روزهای پنجشنبه یا جمعه برگزار می شود و بنابراین تیم ملی هم این فرصت را دارد تا بازیکنان مدنظر را دعوت کند و آنها را زیرنظر بگیرد.

در تقویم اولیه تیم ملی فوتسال، سفر به برزیل و بازی تدارکاتی با این تیم در آبان سال آینده پیش بینی شده است. همچنین تورنمنت چهارجانبه که امسال به میزبانی و همت ایران برگزار شد، آذر سال آینده به میزبانی قزاقستان (با حضور ایران، آذربایجان و روسیه) برگزار می شود و تیم ملی در این تورنمنت هم حضور می یابد. علاوه بر این، کمیته فنی و کمیته فوتسال به دنبال رایزنی با یکی دو کشور دیگر هستند تا پیش از شروع لیگ، برنامه بازی های تدارکاتی تیم ملی مشخص شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.