کد خبر : 110879
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 14:58
-

تناقض گزارش داور و اتفاقات رخ داده در بازی ناتمام فوتسال!

تناقض گزارش داور و اتفاقات رخ داده در بازی ناتمام فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های فوتسال سن ایچ ساوه و سما دزفول در هفته سیزدهم لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که به خاطر رفتار ناهنجار تماشاگران دزفولی و پرتاب بطری به درون زمین، این مسابقه برای چند نوبت متوقف شد و در نهایت داور اعلام کرد تماشاگران باید از سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های فوتسال سن ایچ ساوه و سما دزفول در هفته سیزدهم لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که به خاطر رفتار ناهنجار تماشاگران دزفولی و پرتاب بطری به درون زمین، این مسابقه برای چند نوبت متوقف شد و در نهایت داور اعلام کرد تماشاگران باید از سالن خارج شوند تا بازی را ادامه دهد.

البته تیم سن ایچ بعد از خروج تماشاگران از سالن هم حاضر نشد در زمین حاضر شود و به همین دلیل این مسابقه ناتمام ماند.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این خصوص گفت: قرار است بعدازظهر امروز نشستی را با داور و ناظر بازی داشته باشیم. ما فیلم مسابقه را دیده ایم و بعد از جلسه با داور، تصمیم می گیریم.

وی تاکید کرد: بین گزارش داور و اتفاقاتی که ما در فیلم دیدیم تناقضاتی هست که باید بررسی شود. بعد از جلسه با داور بهتر می توان در اینباره صحبت کرد.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که سرنوشت نتیجه مسابقه چه می شود؟ گفت: آیین نامه جدید کمیته انضباطی پیش بینی این مسائل را کرده است و خود کمیته انضباطی در اینباره تصمیم گیری خواهد کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.