کد خبر : 110960
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 23:34
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: دو بازی قوی را انجام دادیم/ سیلوا: در دفاع مشکل داریم

ناظم الشریعه: دو بازی قوی را انجام دادیم/ سیلوا: در دفاع مشکل داریم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، دو بازی با تیم ملی آذربایجان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی چهار بر یک مقابل تیم ملی جمهوری آذربایجان گفت: ما دو بازی با یک تیم واقعا قوی داشتیم. ما روابط دوستانه ای با سرمربی آذربایجان داریم و معتقدم تیم ملی آذربایجان در مسابقات قهرمانی اروپا موفق خواهد بود.  یکی از نکات کلیدی که نتیجه بازی امروز را تحت تأثیر قرار داد، نبود دو بازیکن مهم تیم ملی آذربایجان بود.

 

همچنین خوزه السیوودا سیلوا سرمربی تیم ملی آذربایجان بعد از این بازی اظهار کرد: در بازی امروز، من سعی کردم همه شانس ها و تعیین تیم ملی نهایی را بدست آورم.  البته، انجام بازی در دو روز پیاپی با چنین حریفی سخت بود.  ما هنوز ایرادهایی داریم و برای مسابقات جام ملت های اروپا آماده نشده ایم.
او افزود: باز هم اشتباهاتی در دفاع انجام دادیم.  ما تنها ۶-۷ روز برای مسابقات قهرمانی اروپا فرصت داریم و در طول این مدت سعی خواهیم کرد که کاستی ها را از بین ببریم.  شکاف در دفاع ما وجود داردو  ما باید آن را رفع کنیم.
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حامد پنجشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

خداوکیلی ببین تایلند با کیا بازی میذاره، ما با کیا…! البته آذربایجانم تیم بدی نیست ولی هیچوقت اسپانیا و پرتغال نمیشه. بعد انتظار شق القمرم داریم از این بازیکنا ومربیا. فقط نشستن حرف میزنن. بر اساس حرفای اینا ما سالی ۱۵ بار با برزیل بازی میکنیم، ۲۱ بار با اسپانیا و ۱۱ بارم با پرتغال و ۳۳ بارم سایر قدرتهای برتر فوتسال جهان….! رتس گفتن واقعا… امان ازون روزی که بار کج به منزل برسه…. سومی ما تو دنیا بار کجی بود که متاسفانه با زحمتای مربی و بازیکنا به منزل رسید