کد خبر : 111300
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 11:44
-

درودگر: آقای شمسایی تو دوباره آقای گل خواهی شد/ متاسفانه مسئولان از جنس فوتسال نیستند/شخص کفاشیان مسئول این کم‌کاری است

درودگر: آقای شمسایی تو دوباره آقای گل خواهی شد/ متاسفانه مسئولان از جنس فوتسال نیستند/شخص کفاشیان مسئول این کم‌کاری است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس اسبق کمیته فوتسال در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه رکورد شمسایی توسط فالکائو شکسته شد، گفت:‌متاسفانه این اتفاق باعث شد تا همه ناراحت شوند اما به جز آنهایی که وظیفه داشتند و کاری نکردند. متاسفانه از زمانی که آقای هاشمی‌طبا عضو IOC بود اتفاقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس اسبق کمیته فوتسال در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه رکورد شمسایی توسط فالکائو شکسته شد، گفت:‌متاسفانه این اتفاق باعث شد تا همه ناراحت شوند اما به جز آنهایی که وظیفه داشتند و کاری نکردند. متاسفانه از زمانی که آقای هاشمی‌طبا عضو IOC بود اتفاقات خوبی در ورزش ما می‌افتاد اما زمانی که در این سمت نبود فشارهای زیادی در بحث بین‌المللی در ورزش‌مان به وجود آمد. متاسفانه آدم‌هایی که در بعضی سمت‌ها حضور دارند از جنس ورزش نیستند. الان این آدم‌ها خوشحال هستند چرا که دوست ندارند فردی که برای کشور ایران مدال آورد، رکورد زده وافتخار‌آفرینی کرده نام‌شان جاودانه بماند. برای همین سعی می‌کنند تا با کم‌کاری و بی‌توجهی قهرمانان‌مان را تخریب کنند.

وی در ادامه در خصوص اینکه مسئولیت این اتفاق بر عهده کیست،گفت: کمیته فوتسال مسئول این کار است و خود شخص کفاشیان مسئول این کم‌کاری است. در حال حاضر می‌توان با خیلی از کشورهای همسایه مثل تاجیکستان و خیلی از کشورها بازی دوستانه برگزار کرد و کاری کنیم این رکورد دوباره به ایران برگردد. تعجب می‌کنم که چرا این اتفاق صورت نگرفت. خیلی راحت می‌توانیم این کشورها را به ایران دعوت کنیم. مردم استقبال می‌کنند و ورزشگاه پر خواهد شد. در بحث تبلیغاتی هم مؤثر است و اسپانسرهای خوبی هم می‌تواند با فوتسال قرارداد ببندد اما متاسفانه مسئولان بی‌توجه هستند.

رئیس اسبق کمیته فوتسال در ادامه تاکید کرد: من تعهد می‌دهم اگر مدیران مربوطه کاری انجام ندادند خودم به شخصه بازی برگزار کنم تا این رکورد دوباره به ایران بازگردد. من به آقای شمسایی باید بگویم که آقا وحید تو دوباره آقای گل جهان خواهی شد. نگران نباش من تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره اسم ایران به سر زبان‌ها بیفتد.

درودگر در پایان گفت: متاسفانه مسئولین از جنس فوتسال نیستند. من جزو افرادی بودم که اولین کمیته فوتسال را راه‌اندازی کردم.اولین لیگ را برگزار کردم. اولین کلاس‌های آموزش در فوتسال را راه‌اندازی کردم اما متاسفانه در حال حاضر مسئولین چند سالی است باتوجه به پتانسیلی که دارند بی‌توجه هستند. آقای تاج دستور دادند تا بازی برگزار شود تا دوباره وحید شمسایی آقای گل شود.همه ما ناراحت هستیم از این اتفاق و مطمئن باشید سر فرصت برنامه‌ای تدوین می‌شود تا این اتفاق صورت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

مرسی آقای درودگر بابت حمایتی که از فوتسال داری و همیشه کنار فوتسالی ها هستی ، کاش یه موی تو تو تن اینها بود ، آقایان کی دست از سر فوتسال برمیدارید راحت بشویم

پرشین گلف چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

هزاران درود.. خوش تیپ.. خوش رو.. دل پاک.. دلسوز… مرد باهوش و با کازیزما