کد خبر : 111600
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 18:42
-

ناظم‌الشریعه:گل نخوردن برای ما در اولویت قراردارد/ میانمار تیمی جوان و بی تجربه بود/ در نیمه اول کار را تمام کردیم

ناظم‌الشریعه:گل نخوردن برای ما در اولویت قراردارد/ میانمار تیمی جوان و بی تجربه بود/ در نیمه اول کار را تمام کردیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: میانمار تیمی جوان و سرعتی اما بی تجربه بود و بازیکنان ما به خوبی توانستند از فرصتها استفاده و در نیمه اول کار را تمام کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی ۱۴ بر صفر مقابل میانمار گفت: همیشه بازی اول در هر تورنمنتی بسیار سخت و استرس‌زا است خدا را شاکرم که در اولین دیدارخود مقتدرانه توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در ادامه گفت: تیم میانمار با توجه به اینکه تیم جوان و سرعتی بود اما بی‌تجرگی آنها در این بازی بسیار مشهود بود و  بازیکنان تیم ملی به خوبی توانستند از این فرصت استفاده کنند و امروز بازیکنان ما آنقدر خوب بودند و در این بازی تمرکز داشتند که انگار اولین بازی آنها در این تورنمنت نبود و همانطور که دیدید در همان دقیقه اول توانستیم به دو گل برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی در همان نیمه اول کار را تمام کردند و ما در نیمه دوم بیشتر سعی کردیم که میدان‌داری کرده و گلی دریافت نکنیم.چون گل نخوردن در هر دیدار برای ما در اولویت قرارداد و بسیار مهم است. و در این نیمه  سعی کردیم با جابه‌جایی بازیکنان به تیم فشار کمتری وارد کنیم و انشالله آماده شویم برای بازی فردا مقابل چین.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

بدم میاد از این کاراش
همیشه همین کارو میکنه که باعث میشه تعداد گلهای ایران خصوصا نیمه دوم کمتر بشه مربی باید حریص باشه بازی با تاجیکستان و افغانستان بازی با عراق و غیره
همش زود قانع میشه
راحت میشد ۲۰ تایی کنند

نام ... شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۱۲

عزیز من. دیدارای بعدیم هست. به اتیش زدن و مصدوم دادن چه فایده.

علیرضا شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

گر دست فتاده ای بگیری مردی
ضعیف کشی و تحقیر حریف زیادم خوب نیست

امیر شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۳:۵۹

راست میگه دیگه اینکارا رو نکن همیشه تیم ر دفاعیدمیکنی نیمه دوم وقتی جلو هستیم کاری نکنین بلایی که بازی با ایتالیا توجام جهانی ۲۰۰۸ به سرمون امد تکرار بشه .جدا از این حرفا تواسیا دیگه ازاین کارا نکنین چه معنی داره جداقل کامل نیمه دوم تیم رو با جوانترین ترکیب بچین که یه استفاده ایی کرده باشیم