کد خبر : 112170
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 11:59
-

لک: اتفاق خاصی نیفتد قهرمان آسیا می‌شویم/ کادر فنی، تیم ملی فوتسال را به آرامش رسانده است

لک: اتفاق خاصی نیفتد قهرمان آسیا می‌شویم/ کادر فنی، تیم ملی فوتسال را به آرامش رسانده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی‌های گروهی برای ما مثل بازی‌های دوستانه بود، اما از مرحله حذفی تیم ما شاکله اصلی خودش را پیدا کرد و با بهترین ترکیب و تاکتیک مقابل تایلند به میدان رفت. وی در خصوص دیدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی‌های گروهی برای ما مثل بازی‌های دوستانه بود، اما از مرحله حذفی تیم ما شاکله اصلی خودش را پیدا کرد و با بهترین ترکیب و تاکتیک مقابل تایلند به میدان رفت.

وی در خصوص دیدار ایران و ازبکستان در نیمه نهایی این مسابقات هم گفت: آن چیزی که فوتسال ایران را نسبت به تیم‌های دیگر متمایز می‌کند نیروی انسانی ما است. ما همیشه بازیکنان خوبی داریم اما تیم‌هایی مانند ازبکستان یا ژاپن و یا حتی تایلند نسل به نسل خوب می‌شوند و ممکن است یک نسل از این تیم‌ها اصلاً خوب نباشد. واقعاً فاصله ما با فوتسال ازبکستان همان ۶-۷ گل بوده و اتفاق عجیبی رخ نداده است.
کارشناس فوتسال کشورمان در خصوص تأثیر کادر فنی و آرامشی که این کادر به تیم ملی داده عنوان کرد: با حضور ناظم‌الشریعه و همکارانش تیم به آرامش رسیده واقعاً از همه چیز مهم‌تر در تورنومتر‌ها داشتن آرامش است که این کار را کادر فنی انجام داده است.
لک درباره حاشیه‌ساز نشدن ستاره‌های تیم ملی فوتسال گفت: نفرات فعلی تیم ملی جزو بهترین‌های فوتسال ایران هستند اما همین بازیکنان می‌دانند که شبیه به آن‌ها در فوتسال ایران زیاد است و به خاطر همین به سمت حاشیه نمی‌روند تا جایگاه خودشان را از دست ندهند ضمن اینکه بازیکنان کاملاً می‌دانند کادر فنی بهترین ترکیب و بهترین نفرات را استفاده می‌کند و به همین کادر فنی اعتماد دارند.
وی در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بین ایران و ژاپن عنوان کرد: ما باید ژاپن را ببریم البته آن‌ها دو ، سه بازیکن باتجربه دارند اما به سمت جوانگرایی حرکت می‌کنند. فوتسال ژاپن مثل فوتسال تایلند و ازبکستان است به خاطر همین اگر بتوانیم مانند بازی تایلند و ازبکستان با آن‌ها بازی کنیم ژاپن را شکست می‌دهیم ضمن اینکه ژاپن یک بازیکن رأس خوب دارد که در صورت مهار آن ما مشکلی نخواهیم داشت. در کل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمان می‌شویم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.