کد خبر : 113239
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 - 10:43
-

زیبا:هیچ سناریو نویس هالیوودی نمی تواند با سناریویی که این دوستان نوشتند و اجرایی کردند برابری کند

زیبا:هیچ سناریو نویس هالیوودی نمی تواند با سناریویی که این دوستان نوشتند و اجرایی کردند برابری کند
منیژه زیبا سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان در مورد اتفاقات بازی تیمش با نماینده ساری می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، منیژه زیبا سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اتفاقات بازی با استقلال ساری گفت: کلکی که فدراسیون از آن استفاده کرد فقط به خاطر هدیه دادن قهرمانی به تیم آبادان در مغز هیچکس نمی گنجد و هیچ سناریو نویس هالیودی نمی تواند با سناریویی که این دوستان نوشتند و اجرایی کردند برابری کند، جایزه اسکار را باید به این دوستان بابت این سناریو اختصاص دهند.

وی در ادامه افزود: پرواز ما از تهران به مقصد ساری که با شرکت هواپیمایی آسمان بود بعد از نیم ساعت پرواز دوباره به تهران بازگشت و ساعت ۶ بعداز ظهر به ما خبر کنسلی پرواز را اعلام کردند که بلافاصله با خانم نصیری تماس گرفته و اعلام کردیم که با هماهنگی شرکت هواپیمایی ما قصد داریم زمینی راهی ساری شویم و در صورت امکان بازی با ۲ ساعت تاخیر آغاز شود که ایشان موافقتشان را با این موضوع اعلام کردند. تیم ما ۲:۵۰ بامداد به شهر ساری رسید که بلافاصله در اتاق ها اسکان یافتیم و ساعت ۱۰ صبح را بیدار باش به بازیکنان اعلام کردیم.وقتی بازیکنان قصد حضور در سالن غذاخوری برای صرف صبحانه را داشتند خانم امیدی نماینده فدراسیون تماس گرفتند و دلیل عدم حضور ما در سالن را جویا شدند و از برگزاری بازی در ساعت ۱۳ اظهار بی اطلاعی کردند. وقتی با خانم نصیری تماس گرفتیم اعلام کردند شما به سمت سالن حرکت کنید، من نیز هماهنگی های لازم برای شروع بازی در ساعت ۱۲:۳۰ را انجام می دهم.

زیبا در ادامه گفت: بدون صرف صبحانه راهی سالن شدیم و ۱۱:۴۵ به سالن رسیدیم که داوران و تیم حریف آماده بازی بودند که به یکباره تیم میزبان اعلام کرد که قصد بازی ندارد. تلفن هایی در این میان رد و بدل شد و داوران اعلام کردند که وسط زمین صف بکشید و سوت را زدند. بعد از اینکه متوجه شدند بازی پالایش نفت مساوی است به ما اعلام شد که این بازی معوقه می شود و داوران و تیم ها لباس های خود را عوض کرده و منتظر آژانس برای بازگشت به هتل بودند.پالایش نفت در صورت مساوی باید در اهواز جلوی ما بازی می کرد و در صورت شکست برابر حفاری، ما می توانستیم با پیروزی پرگل برابر استقلال ساری در بازی معوقه قهرمان شویم که خانم نصیری متوجه اشتباهش شد و سناریوی کثیفشان را اجرایی کردند.

سرپرست ملی حفاری عنوان کرد: در عرض دو دقیقه نظر تیم ساری عوض شد و تصمیم به بازی گرفتند که داوران نیز از ما خواستند دوباره لباس عوض کنیم و برای بازی به سالن برگردیم. در این مدت ذهن ما فقط درگیر مسائل حاشیه ای بود و تمرکز لازم برای بازی را نیز نداشتیم. تیم ساری گفت ما با ۴ نفر بازی می کنیم چون باقی بازیکنان رفته اند و همین ۴ بازیکن در سالن حاضر هستند که با همین ۴ نفر نیز بازی آغاز شد. سرپرست تیم استقلال ساری که دائم با تلفن با بیرون در ارتباط بود به گلر تیم خط داد که خودش را به مصدومیت بزند که برای تمام این ادعا شاهد نیز داریم.بعد از مصدومیت گلر ۳ نفره به بازی ادامه دادند و بازهم به بازیکنی که به جای گلر در چارچوب دروازه بود اشاره کردند که خودت را به مصدومیت بزن که ۱۰ دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود بخاطر ۲ نفره شدن حریف بازی نیمه تمام ماند.حال فدراسیون اعلام کرده که بازی نه معوقه می شود و نه نتیجه بازی عوض می شود آیا این درست است؟

وی در آخر افزود: تیم ابادان باید به اهواز بیاید چون موضوع قهرمانی است شاید ما برنده بازی باشیم و شاید شکست بخوریم هیچکس چیزی نمی داند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.