کد خبر : 113333
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 12:29
-

جدیدی زاده:هیچ رابطه‌ای با فدراسیون ندارم/ ادعاهایشان را باید ثابت کنند

جدیدی زاده:هیچ رابطه‌ای با فدراسیون ندارم/ ادعاهایشان را باید ثابت کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی‌زاده در خصوص کیفیت فصل جاری لیگ برتر کشور، اظهار کرد: فصل پویایی را شاهد بودیم و امسال علاوه بر تیم‌های نفت آبادان، حفاری و دانشگاه آزاد، تیم‌هایی همچون نفت طلائیه،‌ کرمان، کارای شیراز و مشهد نیز مدعی ظاهر شدند و به این صورت نبود که رقابت بین سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی‌زاده در خصوص کیفیت فصل جاری لیگ برتر کشور، اظهار کرد: فصل پویایی را شاهد بودیم و امسال علاوه بر تیم‌های نفت آبادان، حفاری و دانشگاه آزاد، تیم‌هایی همچون نفت طلائیه،‌ کرمان، کارای شیراز و مشهد نیز مدعی ظاهر شدند و به این صورت نبود که رقابت بین سه چهار تیم باشد.

وی با بیان این که بازی‌های امسال قابل پیش‌بینی نبود، گفت‌: تمام بازی‌ها، ما را آزار دادند  ولی  همان طور که گفته بودم، امسال تیم ما پتانسیل قهرمانی را داشت ، زیرا  تیم بدون حاشیه و منسجمی بودیم و همچنین بازیکنانم برای کسب موفقیت هم قسم شده بودند.

سرمربی تیم فوتسال  پالایش نفت آبادان درباره رقابت نزدیک تیمش با دانشگاه آزاد نیز اظهار کرد: این تیم از ملی‌پوشان فعلی و سابق تیم‌ ‌ملی بهره می‌برد. دانشگاه هم یک تیم قوی درون زمین و هم یک تیم خوب روی نیمکت دارد، ضمن این که دارای یک مربی بزرگی همچون خانم مظفر است. من برای این دیدار، یکی از بازیکنانم را در اختیار نداشتم که واقعا نبود او احساس می‌شد اما دیگر بازیکنانم خوب کار کردند.

وی با اشاره به  داوری این دیدار، خاطر نشان کرد: متاسفانه مشکلاتی در بحث داوری داشتیم و فرزانه توسلی در شش دقیقه پایانی بازی اخراج شد، البته داوری از ابتدای مسابقه ما را اذیت کرد و در انتها لطف داوری نسبت به تیم ما بیشتر شد و با اخراج توسلی، تیم ما چهار نفره و کارمان سخت‌تر شد. اینکه توانستیم تیم خوب دانشگاه آزاد را با نتیجه‌ پنج بر سه شکست دهیم، کار بزرگی کردیم. ما در دور رفت نیز این تیم را شکست داده بودیم.

جدیدی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا امسال لیگ منظمی را شاهد بودید؟ گفت‌: در ابتدا و در جلسه قرعه‌کشی لیگ  قرار بود که مسابقات با حضور ۱۴ تیم برگزار شود اما  پیش از آغاز مسابقات، دو تیم کنار کشیدند و بدون این‌که ما اطلاعی داشته باشیم، جدول مسابقات تغییر کرد؛ به صورتی که تیم‌ها ابتدا با ما مسابقه می‌دادند و سپس برابر دانشگاه آزاد و حفاری قرار می‌گرفتند که ما در این بخش ضرر می‌کردیم. به این موضوع معترض بودیم اما  متاسفانه نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

وی افزود:  همچنین طبق آیین‌نامه‌ فدراسیون قرار بود که امسال هر تیم چهار ملی‌پوش را جذب کند و ما هم همین کار را انجام دادیم اما  یک هفته پیش از آغاز مسابقات گفته شد که تیم‌ها می‌توانند پنج ملی‌پوش جذب  کنند که باز هم با توجه به این که تیم ما بازیکنان مورد نظر را جذب کرده بود و البته ملی‌پوشی باقی نمانده بود. تیم ما از این موضوع متضرر  ولی  به نفع حفاری و دانشگاه آزاد شد.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با اشاره به  تیم‌هایی که حاضر به رویارویی با آن‌ها نشدند، گفت‌:  حفاری نسبت به این موضوع گله‌مند است اما نفت آبادان هم سه سال پیش به دلیل همین موضوع عنوان قهرمانی را از دست داد و حفاری قهرمان شد. دو سال پیش نیز عنوان سومی را باز هم به دلیل تفاضل گل از دست دادیم.

وی در ادامه‌  همچنین با بیان این‌که منیژه زیبا، سرپرست تیم ملی‌حفاری، من را به داشتن روابط با فدراسیون و فدراسیون را هم به رقم زدن سناریو محکوم کرده است، بیان‌ کرد: با تمام احترامی که برای خانم زیبا قائلم ولی واقعا از او ناراحتم. من سال‌ها است که کار می‌کنم و هیچ رابطه‌ای با فدراسیون ندارم و با همه روابط دوستانه دارم.

جدیدی‌زاده ادامه‌ داد: از این‌ گونه صحبت‌های خانم زیبا که فردی با تجربه است و همچنین حاشیه‌هایی که درست کرده است، تعجب می‌کنم. واقعا از خانم زیبا گله‌مند هستم. من همیشه صادقانه کار کرده‌ام و خانم زیبا باید ثابت کند که من چه ارتباطی با فدراسیون دارم. روابط من را به این ‌جا نرسانده است و بابت حرف‌های خانم زیبا متاسف هستم.

وی گفت‌:  به هر حال بی‌نظمی‌های لیگ به خاطر مسابقات تیم‌ملی بود که طبیعی است و نمی‌توان خانم نصیری را مقصر دانست. به نظرم خود تیم‌ها می‌توانستند این موضوع را مدیریت کنند. خودم در برخی بازی‌ها به بازیکنان اصلی‌ام استراحت می‌دادم. این بی‌نظمی برای تمام تیم‌ها بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره این موضوع که برخی معتقد هستند نفت آبادان نباید پیش از پایان لیگ خود را قهرمان بداند ، زیرا  ممکن است، در دیدار این تیم برابر حفاری اتفاقات دیگری رقم بخورد، عنوان کرد: یک تیم می‌تواند در یکی از دیدارهای خود حاضر نشود و این قانون نیز باید برای همه اجرا شود. دانشگاه آزاد نیز فصل گذشته در بازی آخر خود و در حالی که در جایگاه سه چهار تیم تاثیر داشت، شرکت نکرد. به همین دلیل و همچنین باتوجه به این‌که ملی‌پوشان در تیم‌های دانشگاه آزاد، نفت آبادان و پالایش نفت آبادان پخش هستند، برای این ‌که بازیکنان‌مان پیش از حضور در تیم‌ ‌ملی بیشتر در کنار خانواده‌های خود باشند، تصمیم گرفتیم در دیدار هفته آخر برابر حفاری به میدان نرویم. در این زمینه با خانم نصیری صحبت کردیم که مخالفتی هم نداشت ولی گویا اکنون خانم نصیری به سرپرست تیم ما اعلام کرده است که حتما باید در این دیدار شرکت کنید. پس چرا در جلسه قرعه کشی اعلام کردند که هر تیم در یک بازی می‌تواند شرکت نکند؟

او ادامه‌ داد: به هر حال باتوجه به این‌ که ما نمی‌خواستیم در این دیدار شرکت نکنیم و اگرچه بازی سه بر صفر به حفاری داده می‌شود ولی به دلیل تفاضل گل ما قهرمان خواهیم شد، همه پس از دیدار با دانشگاه آزاد اعلام کردند که ما قهرمان هستیم اما  به نظر می‌رسد عدم حضور ما در بازی با حفاری به مذاق برخی خوش نیامده است. به‌ هر حال اگر قانونی است باید برای همه باشد و چرا اکنون قانون برای ما به صورت دیگری شده است و قبل از فصل در جلسه قرعه‌کشی این بند قانون را تعریف نکردند؟

جدیدی‌زاده در ادامه‌، بیان‌ کرد: اگر می‌گویند باشگاه ما با فدراسیون تبانی کرده است تا حفاری قهرمان نشود، باید بگویم که فصل گذشته تساوی ما برابر دانشگاه آزاد باعث شد که حفاری قهرمان لیگ شود و گویا خانم زیبا این موضوع را فراموش کرده است. تیم ما از ابتدای فصل در صدر جدول رده‌بندی است و اگر فدراسیون کوتاهی کرده یا تبانی صورت گرفته است، حداقل در یکی دو هفته صدر جدول تغییر می‌کرد. ما از ابتدای فصل مدعی قهرمانی بودیم و دو تیم دیگر نیز پایاپای ما پیش می‌آمدند. به هر حال این‌که خانم زیبا ادعا کرده تیم پالایش با روابط قهرمان شده است، می‌خواهم بدانم دقیقا منظور او چه بوده است.

وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: من هم از این ‌که دیدارهای هفته قبل باتوجه به حساسیت مسابقات به صورت همزمان برگزار نشد، گله‌مند هستم. به‌ هر حال بی‌انصافی است که می‌خواهند قهرمانی و کار ما را زیر سوال ببرند. تیم من پتانسیل قهرمانی را داشت و با کار و تلاش به این عنوان دست پیدا کردیم. اگر کسی حرف برای گفتن دارد، حق را بگوید. من با زحمت به این ‌جا رسیدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یک فوتسالی یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

البته تیم را آقای ابطحی قهرمان کرد نه شما، درست مثل خانم سلیمانی که اقای صانعی تیم راقهرمان کرد. اما پشت اونها قایم شدن ، خوب نیست و خودتان باشید و با دانش خودتان تیمتان را قهرمان کنید.

نام ... یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

البته هیچ ایرادی ندارد که ابطحی به ایشان کمک کرد همانطوری که ابطحی و ناظم به تیم حفاری هم کمک کردند البته به پایین بودن سطح دانش مربیان بانوان شاید بجز یکی دو نفر شکی نیست ضمن اینکه لیگ بانوان لیگی ضعیف و بدون برنامه و جنگ تنها سه تیم برای قهرمانی است

نام ... یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

واقعا حرف درستی زدید تیم شما رو اول پول و بعد ابطحی قهرمان کرد