کد خبر : 114392
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 19:47
دسته‌بندی نشده
-

فرماندار قرچک: تیم فوتسال «مقاومت قرچک» را حفظ می کنیم

فرماندار قرچک: تیم فوتسال «مقاومت قرچک» را حفظ می کنیم
فرماندار قرچک با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان این شهرستان در سال های اخیر درعرصه های بین المللی ورزشی خوب درخشیده اند گفت: تیم فوتسال «مقاومت قرچک» را حفظ می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرماندار قرچک با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان این شهرستان در سال های اخیر درعرصه های بین المللی ورزشی خوب درخشیده اند گفت: تیم فوتسال «مقاومت قرچک» را حفظ می کنیم.
مسعود مرسل پور پیش از ظهر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان این شهرستان در سال های اخیر توانسته اند در عرصه های بین المللی ورزشی خوب بدرخشند لازم می بینیم که به طور قطعیت از آنان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیاد دیگری از ورزشکاران در این شهرستان وجود دارند که به تیم های مختلف ورزش دعوت شدند، افزود: متاسفانه واقعیت مطلب این است که به دلیل عدم بضاعت مالی این ورزشکاران نتوانستند در میدان های مختلف ورزشی حضور پیدا کنند.

فرماندار قرچک در ادامه افزود: مسئولین در شهرستان قرچک با وجود مشکلات توانستند تیم مقاومت قرچک را روی پا نگه دارند و ما به عنوان مسئولین این شهرستان از مسئولین مربوطه تقاضا کردیم حمایت و سرمایه گذاری صد در صدی از تیم های ورزشی را داشته باشند.

مرسلپور در ادامه گفت: از هیات فوتسال خواستیم که اگر بخش خصوصی و عزیزانی که مایل به سرمایه گذاری در حوزه ورزش هستند را به ما معرفی نمایند چرا که استعدادهای ورزشی قرچک به مساعدت بیشتری نیاز دارند که بتوانند رشد و پیشرفت خوبی داشته باشند.

فرماندار قرچک در پایان اظهار داشت: همچون سال گذشته، تمام تلاش مسئولان قرچک در جهت حفظ تیم فوتسال مقاومت است و آن را حفظ خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.