کد خبر : 115539
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 18:34
-

فردا آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها/تاکنون ۹ تیم اعلام حضور کرده اند

فردا آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها/تاکنون ۹ تیم اعلام حضور کرده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ گفت: طبق اعلام سازمان لیگ فردا آخرین مهلت ارسال مدارک تیم‌ها به کمیته فوتسال است. وی در ادامه گفت: در حال حاضر از ۱۴ تیم لیگ برتری ۹ تیم اعلام آمادگی و مدارک خود را ارسال کردند. امروز هم طی نامه‌های به سایر باشگاه‌ها مجددا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ گفت: طبق اعلام سازمان لیگ فردا آخرین مهلت ارسال مدارک تیم‌ها به کمیته فوتسال است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر از ۱۴ تیم لیگ برتری ۹ تیم اعلام آمادگی و مدارک خود را ارسال کردند. امروز هم طی نامه‌های به سایر باشگاه‌ها مجددا از آنها درخواست کردیم که مدارک خود را می‌توانند تا آخر وقت اداری فردا ارسال کنند تا انشاءالله ۲۶ اردیبهشت قرعه‌کشی برگزار شود.

دبیر کمیته فوتسال گفت: امسال طبق تصمیم AFC قرار است همه گزارشات مسابقات به صورت آنلاین بعد از اتمام مسابقه توسط کمیته فوتسال به AFC ارسال شود.

سلیمانی افزود: از همین رو ما از همه نمایندگان خود خواستیم که در کلاس‌های آموزش کامپیوتر که قرار است در سازمان لیگ برگزار شود شرکت کنند و در صورتی که نمایندگان شهرستان‌ها و یا استان‌ها نتوانند در این دوره شرکت کنند از آنها خواسته شده که آموزش خود را در سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش استان‌ها گذرانده و مدرک مربوطه را برای ما ارسال کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.