کد خبر : 116228
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 10:00
-

فخیم : تا فینال به ژاپن و تایلند نمی خوریم/بازیکنان‌مان از جمله خودم تجربه بازی در این مسابقات را داریم

فخیم : تا فینال به ژاپن و تایلند نمی خوریم/بازیکنان‌مان از جمله خودم تجربه بازی در این مسابقات را داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خوشبختانه درحال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و از روزی که اردوی خود را در ورزقان آغاز کرده‌ایم، روزانه سه نوبت تمرین می‌کنیم و بازیکنان‌مان زیرنظر کادر فنی با جدیت و روحیه مضاعف تمرینات را پیگیری می‌کنند. وی با بیان اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خوشبختانه درحال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و از روزی که اردوی خود را در ورزقان آغاز کرده‌ایم، روزانه سه نوبت تمرین می‌کنیم و بازیکنان‌مان زیرنظر کادر فنی با جدیت و روحیه مضاعف تمرینات را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مس سونگون برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کند، افزود: ما پس از ۳ بازی در لیگ برتر راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خواهیم شد که امیدوارم تا آغاز مسابقات لیگ به آمادگی کامل دست یافته و با پیروزی در این دیدارها به استقبال بازی‌های آسیایی برویم.

کاپیتان بومی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به نخستین حضور تیمش در این رقابت‌ها، یادآور شد: علیرغم اینکه مس برای اولین بار در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت اما بازیکنان‌مان از جمله خودم تجربه بازی در این مسابقات را داریم و به عنوان نماینده ایران یعنی کشور اول فوتسال آسیا مدعی قهرمانی خواهیم بود.

فخیم در رابطه با قرعه تیمش در جام باشگاه‌های آسیا تأکید کرد: به نظرم گروه خوبی داریم و می‌توانیم به راحتی صعود کنیم اما باید حواسمان به بازی‌های حذفی باشد چراکه این دیدارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از این رو، سعی خواهیم کرد تا کم اشتباه ظاهر شده و بهترین نتایج را کسب نمائیم.

وی در خاتمه از نمایندگان ژاپن و تایلند به عنوان رقیبان اصلی تیمش در راه قهرمانی یاد کرده و گفت: ما باتوجه به اینکه تا فینال با دو تیم ناگویا ژاپن و چونبوری تایلند که از فاتحان سابق این مسابقات هستند، روبرو نخواهیم شد، کار آسانی برای حضور در دیدار نهایی داریم و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع کنیم.

گفتنی است رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اوایل مرداد ماه با حضور ۱۶ تیم برتر این قاره به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد و مس سونگون در گروه چهارم با تیم‌های بانک بیروت لبنان، سیپار تاجیکستان و ای جی ام کا (AGMK) ازبکستان هم‌گروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

شما ببین تا فینال میری