کد خبر : 116298
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 12:17
-

کریمی : توجه امام راحل به ورزش وظیفه ورزشکاران نسل جدید را سنگین تر می کند

کریمی : توجه امام راحل به ورزش وظیفه ورزشکاران نسل جدید را سنگین تر می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال اسیا توجه حضرت امام خمینی (ره) به ورزش را باعث سنگین شدن وظیفه ورزشکاران دانست. فرشته کریمی در حاشیه دیدار یادگار امام با جامعه ورزش و جوانان اظهار داشت : پیشکسوتان ما از توجه حضرت امام خمینی (ره ) به ورزش بارها سخن گفته اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال اسیا توجه حضرت امام خمینی (ره) به ورزش را باعث سنگین شدن وظیفه ورزشکاران دانست.

فرشته کریمی در حاشیه دیدار یادگار امام با جامعه ورزش و جوانان اظهار داشت : پیشکسوتان ما از توجه حضرت امام خمینی (ره ) به ورزش بارها سخن گفته اند که این مهم وظیفه ورزشکاران را در قبال افتخار افرینی برای میهن إسلامی سنگینتر می کند.
بهترین بازیکن فوتسال اسیا گفت : در طی سال های گذشته هم بارها یادگار أمام با ورزشکاران دیدار داشته و بارها جامعه بانوان را هم برای پیمودن مسیر قهرمانی حمایت کرده است که این مهم انگیزه قهرمانان را افزایش داده است .
کریمی ادامه داد: ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی و از همه مهمتر در بعد نفسانی و روحانی مورد توجه امام راحل بوده و یادگار امام هم همیشه به آن تاکید کرده است بنابراین امیدوارم همچنان مقوله ورزش مورد حمایت قرار بگیرد چرا که این حمایت ها استمرار در موفقیت ها را بدنبال دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.