کد خبر : 128573
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 12:31
-

ترابیان؛ دوستی با برزیل و بیشترین نمره به ناظم الشریعه/تیم ملی برزیل مهم تر از ایران و بانوان

ترابیان؛ دوستی با برزیل و بیشترین نمره به ناظم الشریعه/تیم ملی برزیل مهم تر از ایران و بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،انتخاب بهترین های سال ۲۰۱۸ در بر دارنده موضوعات جالب توجهی است . اکثر آرای ترابیان هم گزینه های برزیلی بالاتر از گزینه های ایرانی هستند؛ حتی بالاتر از گزینه های باشگاه مس سونگون که ترابیان در جام باشگاه های آسیا مشاور آنها بود! عباس ترابیان اما تا حدودی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،انتخاب بهترین های سال ۲۰۱۸ در بر دارنده موضوعات جالب توجهی است . اکثر آرای ترابیان هم گزینه های برزیلی بالاتر از گزینه های ایرانی هستند؛ حتی بالاتر از گزینه های باشگاه مس سونگون که ترابیان در جام باشگاه های آسیا مشاور آنها بود!
عباس ترابیان اما تا حدودی در جهت عکس شمس حرکت کرده است. ترابیان به ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نمره ۵ داده است و به شهرزاد مظفر نمره ۴. بهترین تیم ملی از دید ترابیان برزیل با نمره ۵ بوده و سپس ایران با نمره ۴. نکته جالب اینجاست که تیم زنان ایران جزو ۵ رای ترابیان قرار ندارد! بعد از قهرمانی تیم بانوان ایران در آسیا، ترابیان با فوتسال بانوان برای اعزام تیم جوانان این تیم به المپیک آرژانتین به چالش جدی خورد ولی در نهایت تیم مردان ایران عازم آرژانتین شد.

حسین طیبی هم برای عنوان بهترین بازیکن جهان از ترابیان نمره ۵ گرفته ولی فرهاد توکلی که به شکل عجیبی از تیم ملی کناره گیری کرد و تلاشها برای بازگرداندن او هم ثمری نداشت، در لیست آرای ترابیان قرار ندارد.

در بخش بهترین بازیکن زن، بهترین بازیکن جوان، بهترین باشگاه و بهترین مربی باشگاهی هم گزینه های برزیلی انتخاب اول ترابیان بوده اند.

توحید لطفی بعد از بازیکن برزیلی، نمره ۴ را از ترابیان در بخش بهترین بازیکن جوان گرفته است. همچنین فاطمه اعتدادی در بخش بهترین بازیکن زن بعد از کریستیانا پریرا برزیلی نمره ۴ گرفته است.

باشگاه باربوسا از دید ترابیان بهترین باشگاه جهان بوده و مس سونگون که ترابیان عنوان مشاوری آنرا برای جام باشگاه های آسیا در اختیار داشت و توانست قهرمان آسیا هم بشود، نمره ۴ را از آن خود کرده است.

همچنین حمید بی غم (سرمربی پیشین مس) بعد از اندرسون منزس برزیلی، دومین مربی برتر باشگاهی از دید ترابیان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!