کد خبر : 128645
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 17:52
-

شیربیگی: اولویتم کسب قهرمانی است نه عنوان بهترین گلزن/ژاپن به مسابقات متعدد می رود ، ما به استراحت!

شیربیگی: اولویتم کسب  قهرمانی است نه عنوان بهترین گلزن/ژاپن به مسابقات متعدد می رود ، ما به استراحت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان درباره پیروزی پر گل ۸ بر ۲ مقابل فجر شیراز توضیح داد: بازی سختی با پویندگان فجر شیراز داشتیم که با توجه به تعویض مربی، شرایط خیلی خوبی ندارد و این هفته‌ها نتایج جالبی مقابل حریفانی مثل ما و حفاری اهواز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان درباره پیروزی پر گل ۸ بر ۲ مقابل فجر شیراز توضیح داد: بازی سختی با پویندگان فجر شیراز داشتیم که با توجه به تعویض مربی، شرایط خیلی خوبی ندارد و این هفته‌ها نتایج جالبی مقابل حریفانی مثل ما و حفاری اهواز نگرفته است. همین تیم در نیم فصل نخست مقابل نامی نو مساوی کرد و با اختلاف یک گل در ثانیه‌های آخر از حفاری شکست خورد.

او درباره صعود به صدر جدول گلزنان فوتسال بانوان با ۲۷ گل گفت:​ واقعیت این است که عنوان بهترین گلزن لیگ خیلی برایم مهم نیست، چون از اول فصل شرایط خاصی داشتیم. لیگ را با عنوان سپیدرود شروع کردیم و بعد به نامی نو منتقل شدیم. نتایجی که در شروع فصل گرفتیم، ​به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها بود. حالا هم شرایط نامی نو آنقدر مطلوب نیست، با این وجود تیم خوبی شده ایم و دنبال قهرمانی هستیم.

بازیکن نامی نو اصفهان ادامه داد: بیشتر تمرکز خود را روی کسب قهرمانی گذاشته ام و اگر در این میان عنوان خانم گلی را هم به دست بیاورم که خوب است. اگر نه زیاد به این عنوان فکر نمی‌کنم و اولویتم تیم است.

۳۰ درصد از قراردادمان کم شد

شیربیگی درباره مشکلات نامی نو گفت: از ابتدای فصل وقتی به نامی نو منتقل شدیم در مجموع ۳۰ درصد از قرارداد اولیه‌ای که با سپیدرود داشتیم، ​کاهش یافت و تا به حال از همان مبلغ باقیمانده قرارداد، ۳۰ درصد دریافتی داشته ایم. حالا هم به آخر فصل رسیده ایم. هر چند این شرایط را در قرارداد بازیکنان نوشته بودند که برای مثال ۱۰ درصد مبلغ قرارداد را در شروع فصل و ۱۰ درصد را در پایان نیم فصل پرداخت کنند؛ با این وجود مبلغ قرارداد آنقدر کم است و پرداخت‌ها هم به موقع نیست که شرایط برای بازیکنان دانشجو و دیگران سخت می‌شود.

او درباره پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا تاکید کرد: ده روز قبل گفته بودند پاداش قهرمانی آسیا را تا ده روز دیگر پرداخت می‌کنیم و هنوز خبری نشده است. از واقعیت ماجرا خبر ندارم. فقط این را می‌دانم که فدراسیون پول مربیان و داوران را پرداخت کرده است و اینطور نیست که پول نداشته باشند.

ملی پوش فوتسال بانوان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سال‌های قبل قهرمان که می‌شدیم، تیم را تا بازی‌های آسیایی بعدی رها می‌کردند؛ اما امسال فکر نمی‌کردیم که این اتفاقات بیافتد و اوضاع حتی از قبل هم بدتر شد. ما بعد از مسابقات قهرمانی آسیا حتی یک روز، دور هم جمع نشدیم و مربی هم که نداریم.

یک تیم جوانان هم نداریم

شیربیگی تاکید کرد: ژاپن ده روز بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به تورنمنتی در پرتغال رفت. این نشان می‌دهد که چقدر تیم‌ها دنبال پیشرفت هستند و ایران در مقابل، بازیکنان خود را به تعطیلات می‌فرستد تا چند ماه قبل از مسابقات که اردو بگذارند و انتظار قهرمانی هم دارند. حتی چین یک ماه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در ایران اردو زد و ما این تیم را ۶ بر صفر شکست دادیم. همان تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به یکی از سرسختترین حریفان ما تبدیل شد و در یک ماه پیشرفت زیادی داشتند. در عوض ما حتی تیم جوانان هم نداریم که بازیکن از تیم جوانان به ترکیب تیم اضافه شود.

او در مقایسه لیگ و تیم ملی گفت: هر چقدر اوضاع تیم ملی ما خوب نیست، ​در عوض لیگ امسال خیلی خوب بود. با توجه به پخش بازیکنان ملی​، اینطور نبود که تیم‌ها با نتایج خیلی بدی باخت بدهند. تیم‌های اول و آخر جدول مثل لیگ آقایان نتایج نزدیکی داشتند و می‌توان گفت این فصل بهترین سال لیگ ما بود. از طرفی به دلیل برگزاری مسابقات پلی آف،​ همه تلاش می‌کردند که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند و در همین دو هفته پایانی هم احتمال تغییر جدول وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.