کد خبر : 130766
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 17:58
-

حذف فرش آرا بدون گل زده/مس، سوهان قم و گیتی پسند در نیمه نهایی/ تکلیف سن ایچ و حفاری به بازی سوم کشید

حذف فرش آرا بدون گل زده/مس، سوهان قم و گیتی پسند در نیمه نهایی/ تکلیف سن ایچ و حفاری به بازی سوم کشید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز(پنجشنبه) با برگزاری چهار بازی آغاز شد. در یکی از این بازی ها تیم سوهان محمد سیمای قم با دو گل از سد فرش آرای مشهد گذشت تا به این ترتیب با توجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز(پنجشنبه) با برگزاری چهار بازی آغاز شد. در یکی از این بازی ها تیم سوهان محمد سیمای قم با دو گل از سد فرش آرای مشهد گذشت تا به این ترتیب با توجه به پیروزی یک گله اش در دیدار نخست، کار را یک سره کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

تیم گیتی پسند اصفهان نیز دومین صعود کننده به جمع چهار تیم لقب گرفت و با برتری ۶ بر ۱ مقابل مقاومت البرز به نیمه نهایی راه یافت. گیتی پسند در دیدار نخست نیز با همین نتیجه این تیم را شکست داده بود.

در دیگر بازی نیز مس سونگون با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ برابر شهروند ساری به برتری رسید و با دو برد راهی مرحله بعد شد. مسی ها در حالی گل برتری را در ثانیه های پایانی به ثمر رساندند که در تمام دقایق مسابقه پیش نیفتاده بودند.

امروز همچنین سن ایچ ساوه توانست با برتری ۳ بر ۲ مقابل حفاری اهواز، تکلیف صعود را به بازی سوم بکشاند. حفاری در دیدار نخست با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسیده بود.

به این ترتیب سوهان محمد سیما و مس سونگون در دو بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی با هم روبرو می شوند.برنده بازی حفاری با سن ایچ در تقابل سوم به مصاف گیتی پسند در نیمه نهایی میرود.

مرحله یک‌چهارم نهایی/ هفته دوم؛ پنجشنبه ۱۱ بهمن
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۶ مقاومت البرز ۱- گیتی‌پسند ۶ تمام
گیتی:عالیقدر-عباسی(۲)
۱۶ شهروند ۵- مس سونگون ۶ تمام
شهروند:امیرحسین رسولی-ره انجام(۲)-مرادناظری(۲)/مس:سنگ سفیدی-عزتی(۲)-فخیم(۳)
۱۶ سوهان قم ۲- فرش‌آرا ۰ تمام
سوهان:روح الله ایثاری-علیرضا وفایی
۱۶ سن ایچ ساوه ۳- حفاری۲ تمام
سن ایچ:رضا سپندار-جامع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.