کد خبر : 134177
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 16:27
-

صدقیانی زاده:برای حضور در تیم ملی حاضر به عذرخواهی نیستم/باشگاه ها نیز مبلغ کامل قرارداد را به ما نمی دهند

صدقیانی زاده:برای حضور در تیم ملی حاضر به عذرخواهی نیستم/باشگاه ها نیز مبلغ کامل قرارداد را به ما نمی دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «آرزو صدقیانی زاده» ملی پوش پیشین فوتسال ایران از بی پولی در این رشته و همچنین وضعیت تیم ملی می گوید. دلیل حذف نام شما از فهرست انتخابی تیم ملی فوتسال زنان چه بود؟ صدقیانی زاده: اردیبهشت سال قبل در آسیا قهرمان شدیم و پس از آن مسئولان اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «آرزو صدقیانی زاده» ملی پوش پیشین فوتسال ایران از بی پولی در این رشته و همچنین وضعیت تیم ملی می گوید.
دلیل حذف نام شما از فهرست انتخابی تیم ملی فوتسال زنان چه بود؟
صدقیانی زاده: اردیبهشت سال قبل در آسیا قهرمان شدیم و پس از آن مسئولان اعلام کردند که وقتی به ایران برگشتید، پاداش ها را مشخص و بعد از آن پرداخت می کنیم. اما تاریخ خاصی را برای پرداخت پاداش ها تعیین نکردند. از این موضوع ۹ ماه گذشت و ما دوباره از مسئولان خواستیم تا پیگیر پاداش ها باشند اما اعتراضی نکردیم. لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال چند وقت پیش در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد که تا یک ماه آینده این پاداش ها پرداخت می شود اما باز هم این اتفاق نیفتاد.

یعنی دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اعتراض به پرداخت نشدن پاداش ها بود؟
صدقیانی زاده: واقعا دلیل دعوت نشدنم را نمی دانم. من از علی رعدی و لیلا صوفی زاده دلیل دعوت نشدن مان به تیم ملی را نپرسیدم. اما مدیر تیم ملی در گفت و گویی با رسانه ها اعلام کرده که همان بازیکنانی که در اردو حضور داشته اند، باید به تیم ملی دعوت شوند. این حرف متین و مورد قبول است اما فهیمه زارعی و سارا شیربیگی در ۲ اردوی قبلی نبودند پس چرا این دو بازیکن دعوت شده اند اما ما دعوت نشده ایم؟ رعدی همچنین گفته است که می خواهد جوانگرایی کند. آیا فوتسالیست ۲۸ ساله جوان نیست و زیر ۳۰ سال پیر محسوب می شود؟

در این یکسال چه مشکلاتی را پیش رو داشتید؟
صدقیانی زاده: منبع درآمد یک ورزشکار، ورزش است. چون بازیکنان به طور شبانه روزی در تیم ملی هستند و شغل دیگری ندارند، مجبور هستند پاداش مسابقات را خرج زندگی خود کنند. قصد ما اعتراض کردن نبود. برای پرداخت نکردن پاداش ناراحت بودم و در این مدت به فکر شغل دیگری افتادم. با توجه به هزینه های بسیار سنگین زندگی، به نظر می رسد باید ورزش را کنار بگذارم.

چرا در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر نشدید؟
صدقیانی زاده: اردوی تیم ملی ۲ روز بعد از پایان لیگ بود. از یک لیگ پرفشار بیرون آمدیم و بعد از هشت ماه خستگی در بازی آخر مصدوم شدم و مربیان و سرپرستان در جریان این مصدومیت بودند به همین دلیل نتوانستم در این اردوها شرکت کنم.

آیا حاضرید عذرخواهی کنید تا به اسم شما در فهرست تیم ملی قرار گیرد؟
صدقیانی زاده: نه. حاضر نیستم عذرخواهی کنم و پای حرفم هستم و پیش خودم شرمنده نیستم. همه ما حق خودمان را خواستیم. پرداخت ۲۲ میلیون تومان بعد از ۲ سال اردوهای شبانه روزی واقعا خواسته زیادی است؟ به خاطر بیان کردن چنین حرفی حق طبیعی ما بود و هیچ گونه بی احترامی هم نکردیم. حتی برای نرفتن به اردو هم اطلاع دادم. اگر دلیل دعوت نشدن قضیه پاداش ها باشد، ترجیح می دهم به این اردو دعوت نشوم.

چه مشکلاتی را در لیگ تجربه کردید؟
صدقیانی زاده: طبیعی است که باشگاه ها به دلیل مشکلات اقتصادی بدقول و بی پول شوند. سال های قبل اگر از طرف تیم ملی حمایت نمی شدیم و اردویی نمی رفتیم، از طرف باشگاه ها حمایت می شدیم اما الان باشگاه ها نیز مبلغ کامل قرارداد را به ما نمی دهند. در حالی که ۲ ماه است لیگ فوتسال تمام شده ولی ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را از باشگاه طلبکار هستم. فدراسیون فوتبال هم بدقولی کرده است. از مسئولان می خواهم خود را جای ما بگذارند، زیرا ما شغل دوم نداریم. ۲۲ میلیون تومان برای فدراسیون پول زیادی نیست. تنها تیم توپی ورزش زنان بودیم که ۵ سال پیش در ایران بعد از ۵۰ سال مقام دوم را کسب کردیم و سال قبل نیز مقام اول آسیا را به دست آوردیم.

مسئولان در جواب اعتراض شما چه می گویند؟
صدقیانی زاده: بسیار ناراحتم زیرا مسئولان می گویند شما به دلیل نیامدن به اردو، به پرچم تیم ملی پشت کرده اید. مگر می شود ورزشکاری که برای میهن خود پا به عرصه مسابقات می گذارد، چنین کاری کند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.