کد خبر : 134460
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 13:20
-

نماینده قم برای قهرمانی بسته می شود؟!

نماینده قم برای قهرمانی بسته می شود؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کشمکش‌های دو مالک نماینده لیگ برتری فوتسال قم شب گذشته به پایان رسید و این تیم تازه به‌صورت رسمی به رسول قلی‌زاده واگذار شد. پس از پایان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کشمکش‌های فراوانی بر سر مالکیت تنها تیم فوتسال قمی شد، تیمی که دو مالک پنجاه‌ درصدی داشت. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کشمکش‌های دو مالک نماینده لیگ برتری فوتسال قم شب گذشته به پایان رسید و این تیم تازه به‌صورت رسمی به رسول قلی‌زاده واگذار شد.

پس از پایان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کشمکش‌های فراوانی بر سر مالکیت تنها تیم فوتسال قمی شد، تیمی که دو مالک پنجاه‌ درصدی داشت.

در شرایطی که دو مالک باشگاه قصد تیم‌داری داشتند و برنامه‌های خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه داده بودند، هیئت فوتبال در سکوت کامل فرو رفته بود.

پتانسیل فوتسال قم همیشه زبان‌زد خاص و عام بوده اما به علت عدم مدیریت در نوزده دوره گذشته نتوانسته قهرمان لیگ شود که این موضوع جای بررسی دارد.

در حال حاضر و بر اساس اظهارات متوالیان ورزش ماجرا مالکیت تیم فوتسال مشخص‌ شده است و قرار است در چند روز آینده تمرینات این تیم آغاز شود. بر این اساس رسول قلی‌زاده تمام سهمیه نماینده قم به وی واگذار شده است و طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌ شده باید شرایط تیم تا ۱۰ روز آینده مشخص شود.

قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با توجه به همکاری امیر آقایی دیگر مالک باشگاه مالکیت تنها نماینده لیگ برتری قم به بنده سپرده‌ شده است و در چند روز آینده اعضای هیئت‌ مدیره باشگاه مشخص‌ شده و بدین ترتیب کادر فنی نیز انتخاب می‌شود.

مدیرعامل نماینده لیگ برتری فوتسال قم افزود: قطعاً کادر فنی بومی خواهند بود و سعی می‌کنیم استخوان‌بندی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

این در حالی است که ستاره این تیم یعنی علیرضا وفایی به‌طور غیررسمی قصد جدایی و پیوستن به تیم مس سونگون را دارد که این موضوع ممکن است به نماینده قم در لیگ برتر فوتسال لطمه‌ای وارد کند.

از سوی دیگر نیز هنوز وضعیت اسپانسر تیم مشخص نیست و کسی نمی‌داند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، استان قم با چه نامی برابر حریفان صف‌آرایی می‌کند، البته موضوع اسپانسر همچون سال‌های گذشته معضل بزرگی برای فوتسال قم خواهد بود که این هم نیازمند عزم و مدیریت جدی است.

پیش‌ از این رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرده بود که به دنبال تقویت تیم فوتسال و قهرمانی در لیگ برتر هستیم، حالا باید منتظر ماند تا لحظه تشکیل تیم که صحت وعده مسئولان ورزش مشخص می‌شود یا خیر؟

طبیعی است با توجه به شرایط اقتصادی استان قم و انحلال صبا مدیران ورزشی استان تمرکز بیشتری بر روی این تیم خواهند داشت، اما مشخص نیست تا چه اندازه از این ظرفیت موجود استفاده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.