کد خبر : 134580
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 21:52
-

شمسایی: فکر نمی‌کردم روزی برسد که اردوی تیم ملی تعطیل شود/ وقتی کی‌روش هر روز مصاحبه می‌کند یعنی فدراسیون پول ندارند

شمسایی: فکر نمی‌کردم روزی برسد که اردوی تیم ملی تعطیل شود/ وقتی کی‌روش هر روز مصاحبه می‌کند یعنی فدراسیون پول ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال، ۱۹ فروردین ماه گفت که قراراست نخستین اردوی تیم ملی اواخر فروردین ماه برگزار شود و تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. البته او ابرازامیدواری کرد که بلایی که سر تیم فوتبال ساحلی آمد برای تیم ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال، ۱۹ فروردین ماه گفت که قراراست نخستین اردوی تیم ملی اواخر فروردین ماه برگزار شود و تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. البته او ابرازامیدواری کرد که بلایی که سر تیم فوتبال ساحلی آمد برای تیم ملی فوتسال تکرار نشود. زیرا تیم ملی فوتبال ساحلی که مقام سوم جهان و نخست بین قاره ای را در اختیار دارد، چندی پیش در رقابت های جام ملت های آسیا که سهیمه جام جهانی نیز در آن توزیع می شد، در مرحله گروهی حذف شد.
با این حال امروز دهم اردیبهشت ماه است و هنوز خبری از برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال نیست و حتی خبر از لغو این اردو نیز به دلیل بی پولی می رسد.
«وحید شمسایی»  در این خصوص اظهار داشت: من هم در همین اندازه خبر دارم که قرار است شنبه آینده در جلسه کمیته فنی این مسائل بررسی شود ولی اگر واقعا به دلیل بی پولی اردوی تیم ملی برگزار نشده، باید متاسف شد.
وی افزود: به هر حال تا زمانی که در جلسه کمیته فنی این موضوع بررسی نشود، نمی توان درباره آن اظهار نظر کرد. واقعا فکر نمی کردم روزی برسد که یک اردوی معمولی برای تیم ملی با توپ و زمین رایگان به دلیل بی پولی لغو شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات مالی تا حدی است که اردوهای تیم ملی لغو شود؟»، گفت: قطعاً مشکلات مالی زیاد است. وقتی این مدت از قهرمانی تیم‌های ملی در آسیا می‌گذرد و هنوز پاداش بازیکنان پرداخت نشده است،‌ یعنی مشکلات مالی وجود دارد. وقتی کی‌روش هر روز مصاحبه می‌کند و هنوز پول او نداده‌ایم،‌ یعنی مشکلات مالی زیاد است.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال به رقابت های دوستانه زیر ۲۰ سال چین تایپه و عملکرد امیدهای فوتسال ایران اشاره کرد و افزود: اگر شکست تیم زیر ۲۰ سال برابراندونزی در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ایران تکرار شود، قطعا کشنده است. معتقدم شکست برابر اندونزی تلنگری بود که باید آن را اصلاح کنیم زیرا تیم ملی فوتسال به سختی به مقام سوم دنیا رسیده است و نباید این جایگاه را به راحتی از دست بدهیم.
شمسایی ادامه داد: کسب مقام قهرمانی آسیا تنها مقامی است که تیم فوتسال زیر ۲۰ سال باید در رقابت های خردادماه کسب کند. البته من به عنوان عضو کمیته فنی به فوتسال نگاه نمی کنم بلکه نگاهم به عنوان شخصی است که با این رشته زندگی کرده است.
وی ادامه داد: تنها چیزی که سرمربی یک تیم مانند فوتسال انتظار دارد، برگزاری منظم اردوها و رقابت های لیگ است که منتهی به حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی شود.
دارنده ۵ عنوان بهترین بازیکن آسیا افزود: یادم می آید زمان که «جوراندیر دوترا د آزودو» (سرمربی برزیلی فوتسال) در تیم ملی بود، برای برگزاری اردوها، لیگ نزدیک به ۶ ماه تعطیل شد. همچنین در زمانی که «حسین شمس» در سال ۸۶ تا ۸۹ سرمربی شد، اردوهای ما از روز شنبه تا چهارشنبه به طور مداوم ادامه داشت و فقط پنجشنبه و جمعه به خانه می رفتیم.
شمسایی تصریح کرد: در آن زمان کمپ تیم های ملی نیز وجود نداشت. در زمانی که «ویکتور هرمانس» در سال ۸۰ و پس از او «محمد سن انصاری فرد» سرمربی تیم ملی فوتسال شدند، بازهم این روند ادامه داشت.
دومین گلزن برتر ادوار جام جهانی فوتسال خاطرنشان کرد که برای موفقیت این رشته نباید به صندلی چسبید بلکه باید آنهایی که در این رشته مسئولیت دارند، با تمام توان خود فعالیت کنند.
رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۲۰ سال از ۲۴ خردادماه تا اول تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود.
تیم های ژاپن، عراق، تایلند، افغانستان، اندونزی، هنگ کنگ، ویتنام، قرقیزستان، تاجیکستان، لبنان و چین تایپه به همراه ایران در این مسابقات حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.