کد خبر : 136024
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 14:30
-

این آخرین حضور بازیکنان مس در اردوی تیم‌ملی بود/ بازیکن خارجی منتفی است/ دنبال عقب‌گیر کمکی داخلی هستیم

این آخرین حضور بازیکنان مس در اردوی تیم‌ملی بود/ بازیکن خارجی منتفی است/ دنبال عقب‌گیر کمکی داخلی هستیم

اسماعیل تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما روز گذشته بازی خیلی خوبی برابر ویتنام انجام دادیم و با اینکه چهار بازیکن اصلی خود را به علت درگیر بودن در اردوی تیم‌ملی در اختیار نداشتیم باز هم توانستیم بازی روانی را به نمایش درآوریم. وی افزود:

اسماعیل تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما روز گذشته بازی خیلی خوبی برابر ویتنام انجام دادیم و با اینکه چهار بازیکن اصلی خود را به علت درگیر بودن در اردوی تیم‌ملی در اختیار نداشتیم باز هم توانستیم بازی روانی را به نمایش درآوریم.

وی افزود: تیم ما تازه دوران بدنسازی را پشت‌سر گذاشته بود و این بازی کمک زیادی به ما کرد ضمن اینکه قرار بود امروز با ژاپن بازی کنیم که به دلایلی لغو شد اما ما صددرصد فردا با اندونزی بازی خواهیم کرد. این بازی هم به درد ما خواهد خورد.

سرمربی مس سنگون ورزقان از روند آماده‌سازی تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: تنها مشکل ما در این چند روز اخیر نبود بازیکنان ملی‌پوش مان بود که مشکلی از این بابت نداریم چون اعتقاد داریم که باید با تیم‌ملی تعامل کرد.

وی از عدم دعوت مجدد بازیکنان مس به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان خبر داد و افزود: تیم‌ملی و مس سنگون هر دو نماینده ایران در آسیا در دو جبهه متفاوت هستند که باید به هم کمک کنیم و تعامل داشته باشیم. به همین منظور نیز قرار شد که بازیکنان ما پس از این اردو تا شهریور ماه که درگیر آسیایی و جام بین‌قاره‌ای در تایلند هستیم دیگر به اردوی تیم‌ملی دعوت نشوند تا بتوانیم ما هم به آمادگی مطلوب دست پیدا کنیم.

اسماعیل تقی‌پور حضور هر گونه بازیکن خارجی در ترکیب سال آینده مس و همچنین جام باشگاه‌های آسیا را منتفی دانست و گفت: برای جذب بازیکن کمکی همچنان در حال رایزنی هستیم ولی تا الان محقق نشده چون سیاست مس عدم جذب بازیکن خارجی است. اکنون به دنبال عقب‌گیر هستیم تا از میان گزینه‌های وطنی یک بازیکن کمکی بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.