کد خبر : 137315
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 15:20
-

ترابیان: فدراسیون باید بازی‌های بیشتری برای تیم ملی در نظر می گرفت/ کسی از من دعوت نکرد

ترابیان: فدراسیون باید بازی‌های بیشتری برای تیم ملی در نظر می گرفت/ کسی از من دعوت نکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در رقابت‌های آسیایی تبریز که در این مسابقات عنوان سومی را به دست آوردند، گفت: شاندیزی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال آنچه در توانش بود در این تورنمت انجام داد.می‌طلبید که صانعی سرمربی پیشین این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در رقابت‌های آسیایی تبریز که در این مسابقات عنوان سومی را به دست آوردند، گفت: شاندیزی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال آنچه در توانش بود در این تورنمت انجام داد.می‌طلبید که صانعی سرمربی پیشین این تیم کمک بیشتری به کادر فنی این تیم انجام می داد .

وی گفت: در حالی که فوتسال ایران به کمک صانعی نیاز داشت و باید به این تیم کمک می‌‌کرد اما وی در سایه نشستن را انتخاب کرده بود. فوتسال ایران برای صانعی خیلی هزینه کرده و این مربی باید تا حد امکانش به تیم ملی زیر ۲۰ سال کمک  می‌کرد البته این موضوع به خودش مربوط است و استراتژی که در پیش گرفته است.

رئیس سابق کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت:  البته این موضوع ایرادی ندارد و این شکست نیاز بود. بعضی از شکست‌ها واقعا ما را هوشیار می‌کند. یادتان هست زمانی والیبال هم این شرایط را داشت اما در حال حاضر والیبال ایران  یکی از قدرت‌های جهانی والیبال است. این اتفاق هم باید برای فوتسال ما رخ می‌داد تا ما بیشتر حواسمان به این رشته باشد. در سال ۲۰۱۲ برای صانعی این اتفاق افتاد  و بعد از این شکست‌ها وی با هوش‌یاری بیشتر و با انتخاب بازیکنان و گشتن در سطح کشور بازیکنان جوانی را جذب تیم  ملی کرد و توانست در همان سال قهرمان زیر ۲۰ سال آسیا شود.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا عدم حمایت فدراسیون فوتبال از تیم ملی زیر ۲۰ سال باعث شکست این تیم شده گفت:‌من  تغییرات زیادی نسبت به سال قبل ندیدم البته فدراسیون باید بازی‌های تدارکاتی خارجی بیشتری برای این تیم در نظر می گرفت که من فکر می‌کنم به خاطر مسائل مالی که وجود داشت این کار انجام نشد.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا  فدراسیون فوتبال از شما به عنوان فردی که سال‌ها در فوتسال ایران حضور داشته‌اید برای بازی‌های قهرمانی آسیا تبریز دعوت کرده بود، گفت: خیر، هیچ کسی از من دعوتی نکرد تا به تبریز بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.