کد خبر : 137429
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 12:45
-

پاس؛ تنها تیمی که می تواند سرباز بگیرد!

پاس؛ تنها تیمی که می تواند سرباز بگیرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از فروش امتیاز مقاومت قرچک و عدم جذب سرباز قهرمان توسط تیم‌های مقاومت البرز و تهران، حالا تنها یک تیم توانایی استفاده از این بازیکنان را دارد. تیمی ریشه‌دار و قدیمی به نام پاس تهران که از گذشته با استفاده از پتانسیل سربازان ناجا در لیگ‌های کشوری شرکت کرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از فروش امتیاز مقاومت قرچک و عدم جذب سرباز قهرمان توسط تیم‌های مقاومت البرز و تهران، حالا تنها یک تیم توانایی استفاده از این بازیکنان را دارد. تیمی ریشه‌دار و قدیمی به نام پاس تهران که از گذشته با استفاده از پتانسیل سربازان ناجا در لیگ‌های کشوری شرکت کرده است. سعید دل‌انگیز سرمربی سبزپوشان تهرانی با تکیه بر این موضوع گفت: همانطور که می‌دانید تیم فوتسال پاس برخلاف دیگر تیم‌های نظامی که در گذشته فعالیت می‌کردند، امسال نیز بر اساس مجوز تربیت بندی ناجا می‌تواند از پتانسیل سرباز قهرمان استفاده کند. در واقع ما تنها تیم فوتسال در سطح لیگ‌های کشوری هستیم که می‌توانیم از این امتیاز سود ببریم. موضوعی که هم به سود ما و هم به سود بازیکنان، بخصوص ملی‌پوشان است.
وی در خصوص نحوه جذب بازیکن و سخت‌تر شدن شرایط انتخاب بازیکنان در شرایطی که این تیم تنها تیم نظامی حال حاضر کشور است افزود: ما اکنون ۶ بازیکن از فصل گذشته در لیست خود داریم. در تست‌هایی که هفته گذشته برگزار شد، از بین حدود ۱۵۰ بازیکن جذب ۶ بازیکن دیگر قطعی شده است. با این وجود بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ‌های برتر و یک کشور را دارند تا آخر هفته مهلت دارند تا در تمرینات ما شرکت کنند تا اگر موفق به جلب نظر ما شدند از آن‌ها در فصل آینده استفاده کنیم.
وی ادامه داد: تمرینات اصلی تیم پاس برای شرکت در لیگ یک بزرگسالان کشور از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود و امسال نیز همچون سال گذشته در پست‌هایی که موفق به جذب بازیکنان مدنظر خود نشویم از پتانسیل بازیکنان غیر سرباز استفاده خواهیم کرد.
سرمربی-بازیکن فصل گذشته پاس در خصوص برنامه‌ها این تیم تهرانی در فصل پیش‌رو گفت: هدف اصلی پاس حضور در رده‌های بالای جدول و در صورت مهیا بودن شرایط صعود به لیگ برتر فوتسال کشور است. از سویی امسال برای نخستین بار هئیت مدیره باشگاه تصمیم گرفته است به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان، در رده امید نیز فعالیت داشته باشیم. بدین منظور در حال رایزنی برای شرکت در لیگ دسته یک امید کشور هستیم.
دل‌انگیز در پایان تاکید کرد: پاس تیمی نظامی است که ادامه فعالیت آن در فصول آینده منوط به تصمیم مدیران رده‌بالای ناجا دارد. بنابراین در شرایطی که دیگر تیم‌های نظامی نیز منحل شده‌اند، بازیکنانی که تمایل دارند از شرایط سرباز قهرمانی استفاده کنند بهتر است این کار را به زمان‌های آینده موکول نکنند. زودتر اقدام کردن بازیکنان مشمول به نفع خود آن‌ها نیز است. زیرا زودتر می‌توانند کارهای خود را برای سرباز شدن را انجام دهند و پس از اتمام مدت سربازی جذب تیم‌های مورد نظر خود شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.