کد خبر : 137740
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 18:06
-

جابجایی‌های بازیکنان بزرگ در تیم‌های مختلف

جابجایی‌های بازیکنان بزرگ در تیم‌های مختلف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از روز پنج شنبه به صورت رسمی با بازی بین ۲ تیم اهورای بهبهان و مس سونگون آغاز شود. تا امروز اکثر تیم‌ها توانسته اند مربیان و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و برخی دیگر از باشگاه‌ها نیز هنوز هستند که به علت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از روز پنج شنبه به صورت رسمی با بازی بین ۲ تیم اهورای بهبهان و مس سونگون آغاز شود.

تا امروز اکثر تیم‌ها توانسته اند مربیان و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و برخی دیگر از باشگاه‌ها نیز هنوز هستند که به علت پاره‌ای از مشکلات مالی فعلاً موفق به بستن قرارداد با بازیکنان و مریبان جدید خود نشدند و حتی برخی از این تیم‌ها تصمیم گرفتند که به علت همین مشکلات مالی قید حضور در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر را بزنند و اقدام به فروش امتیاز تیم خود کردند، تا بتوانند از این طریق مسائل مالی خود را حل و فصل کنند و طلب‌هایی را که به بازیکنان و کادر فنی خود بدهکار بودند را تسویه کنند.

همچنین به غیر از این تیم‌هایی که به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتند که امتیاز تیمشان را بفروشند، برخی دیگر از تیم‌ها نیز هستند که سعی دارند با همین مشکلات مالی کنار بیایند و تیم خود را با سختی‌هایی که وجود دارد، راهی مسابقات لیگ برتر کنند.

به جز ۲ الی ۳ تیم در لیگ برتر که به صورت خصوصی اداره می‌شوند و از لحاظ مالی در مضیقه نیستند، بقیه تیم‌ها از این مشکل رنج می‌برند، اما سعی کرده اند که تیمی در خور نام شهرشان را راهی مسابقات لیگ برتر کنند تا بتوانند شهرت شهر خود را بالا ببرند.

در زیر به چند تیم که در فصل جدید قرار است در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شرکت کنند، می‌پردازیم تا ببینیم این تیم‌ها با چه کسانی قرارداد بسته اند و قرار است چگونه فصل را آغاز کنند.

مس سونگون ورزقان

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که توانسته است ۲ سال به صورت متوالی قهرمان لیگ برتر شود و حال قرار است که برای فصل جدید هم تیمی قدرتمند را راهی مسابقات لیگ برتر کند تا بتواند هم چنان در قهرمانی‌های خود در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهد.

تیم مس سونگون فصل گذشته با سرمربی موفق خود اسماعیل تقی پور توانست به مقام قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کند.

با قهرمانی مس در رقابت‌های لیگ و جام باشگاه آسیا، مدیران تیم مس سونگون را وا داشت که برای فصل بعد هم با تقی پور ادامه همکاری دهند تا هم در لیگ برتر و هم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم چنان بتوانند موفقیت‌هایی را کسب کنند.

مس سونگون در فصل گذشته رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا توانست در مسابقه فینال تیم تای سون نام ویتنام را شکست دهد و برای اولین بار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود. حال قرار است که مس دوباره در فصل جدید ۲۰۱۹ در این رقابت‌ها که قرار است از ۱۶ مرداد ماه آغاز شود شرکت کند. حال باید دید که آیا تیم مس سونگون می‌تواند برای دومین سال متوالی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود. مس در دور جدید مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ناگویا ژاپن، الظفرا امارات و کاظمه کویت همگروه شده است.

مس سونگون برای فصل بعد محمد رضا سنگ سفیدی و حمید احمدی دو ملی پوش خود را نخواهد داشت، زیرا این دو بازیکن ملی پوش کشورمان به تیم گیتی پسند اصفهان پیوسته اند. اما با در اختیار گرفتن چند بازیکن ملی پوش دیگر نظیر محمد شجری، مسلم اولاد قباد و علیرضا وفایی و مهدی جاوید تقریباً تیم قدرتمندی را راهی مسابقات لیگ برتر کرده است.

گیتی پسند اصفهان

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نایب قهرمان دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر برای فصل جدید مسابقات لیگ با چند بازیکن و مربی نام آشنا قرارداد‌هایی را امضا کرده است و می‌توان گفت که تقریباً با تیمی قدرتمند وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

گیتی پسند اصفهان که سابقه چند دوره قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر کشور را در کارنامه خود دارد، اما در این چند سال اخیر نتوانسته است که به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند و به همین دلیل مدیران تیم گیتی پسند تصمیم گرفتند که برای فصل جدید مسابقات با تغییراتی که در تیم ایجاد کرده اند می‌خواهند که تیمی قوی را وارد این مسابقات کنند.

اولین اقدام مدیران تیم گیتی پسند اصفهان برای فصل بعد مسابقات، کنار گذاشتن رضا لک از سرمربی گری این تیم است. مسئولان تیم گیتی پسند اصفهان تصمیم گرفتند رضا لک را که توانسته بود فصل گذشته این تیم را به مقام نایب قهرمانی برساند و حتی سابقه چند دوره قهرمانی با این تیم را در کارنامه خود داشته است را کنار بگذارند و به جای وی حمید بی غم سرمربی سابق تیم مس سونگون را بیاورند.

حمید بی غم که سابقه قهرمانی با تیم مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور را دارد قرار است که امسال هدایت تیم گیتی پسند را بر عهده بگیرد و باید دید که بی غم می‌تواند دوران طلایی خود را که در مس سونگون داشته است، درگیتی پسند هم ادامه دهد یا خیر؟

تیم فوتسال گیتی پسند برای فصل بعد به جز سرمربی بزرگی که برای تیم خود آورده است توانسته با چند بازیکن ارزنده و ملی پوش همچون محمد رضا سنگ سفیدی و حمید احمدی که فصل قبل را در تیم مس سونگون بازی می‌کردند را در اختیار بگیرد و توانست قرارداد‌های آن‌ها را نیز به ثبت برساند.

جدای از به خدمت گرفتن این بازیکنان تیم گیتی پسند بازیکن بزرگی، هم، چون مهدی جاوید را که آقای گل ۳ فصل رقابت‌های لیگ برتر بوده است را هم از دست داد. جاوید قرار است که این فصل در تیم مس سونگون بازی کند.

با توجه به از دست دادن مهدی جاوید بازیکن بزرگ تیم گیتی پسند، اما حمید بی غم بدون توجه به این مسائل سعی دارد که تیمی با انگیزه و قدرتمند را وارد عرصه رقابت‌های لیگ برتر کند.

گیتی پسند تا امروز موفق شده است با محمد رضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، محمد کشاورز، حسین عظیمی، پیمان حفیظی و بازیکنان بزرگ دیگری به توافق دست پیدا کند و قرارداد‌های آن‌ها را برای فصل بعد به ثبت برساند.

فرش آرا مشهد

تیم فوتسال فرش آرا مشهد که فصل گذشته توانست در رتبه سوم جدول مسابقات لیگ برتر قرار گیرد برای این فصل نیز تقریباً شاکله اصلی تیم فصل قبل خود را نیز حفظ کرده و همچنین با در اختیار گرفتن ۳ بازیکن جدید و ملی پوش می‌خواهد تیمی قدرتمند را آماده رقابت‌های لیگ برتر کند.

فرش آرا که فصل گذشته با سرمربی خود یعنی محسن حسن زاده توانست نتایج قابل قبول و دلخواهی را کسب کند، اما امسال مدیران این تیم ترجیح دادند که با حسن زاده قطع همکاری داشته باشند و به جای او با مجید مرتضایی که سابقه سرمربی گری در تیم فرش آرا را در کارنامه خود داشته است به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب نمایند.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد جدای از تغییر سرمربی خود با چند بازیکن ملی پوش و ارزشمند کشورمان نیز قرارداد‌هایی را بسته است که می‌توان از قدرت بهادری، بازیکن فصل گذشته تیم شنزن چین، بهزاد عظیمی بازیکن ملی پوش فصل گذشته تیم ملی حفاری اهواز و سعید سروری بازیکن سابق همین تیم فرش آرا مشهد که فصل گذشته را به علت خدمت سربازی در تیم مقاومت البرز بازی می‌کرد را نام برد.

سن ایچ ساوه

تیم فوتسال سن ایچ ساوه فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شد در رتبه پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار بگیرد. این تیم با سرمربی خود جواد اصغری مقدم که در تیم سن ایچ که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی در این تیم همکاری می‌کرد، توانست که با تیم سن ایچ نتایج قابل قبولی را به دست آورد. اصغری مقدم برای فصل جدید تصمیم گرفت که دیگر به عنوان بازیکن در زمین حضور پیدا نکند و در کسوت سرمربی تیم خود را از کنار زمین رهبری کند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال چند اردوی تدارکاتی و بازی با تیم‌های مختلف را تدارک دید. سن ایچ پس از آن که توانست رضایت جواد اصغری مقدم را برای هدایت این تیم برای یک فصل دیگر در این تیم را جلب کند اقدام به تمدید قرارداد با چند بازیکن خود کرد.

این تیم ابتدا دست به اقدام تمدید قرارداد با کادر فنی فصل قبل خود کرد و تقریباً شاکله اصلی تیم فصل قبل خود را حفظ کرده است این تیم با چند بازیکن جدید قرارداد بست و همچنین قرارداد اکثر بازیکنان فصل قبل خود را نیز تمدید نمود که می‌توان به این اسامی اشاره کرد.

علی مروتی و محمد جامع دو بازیکن فصل گذشته سن ایچ با این تیم قراردادشان را تمدید کردند. سید حسین حسینی دیگر بازیکنی بود که قرارداد خود را با سن ایچ ساوه تمدید کرد. حسینی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر دروازه بان تیم گیتی پسند اصفهان بود.

شهروند ساری

تیم فوتسال شهروند ساری فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در رده ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت. شهروند ساری که یکی از پر طرفدارترین تیم‌های فوتسال در ایران است و از تماشاگران بسیار با تعصبی برخوردار است. این تیم برای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست به تقویت تیم خود و کادر فنی زد.

مدیران تیم شهروند ساری ابتدا رضا لک را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند. رضا لک که فصل گذشته در تیم گیتی پسند اصفهان مربیگری می‌کرد و قرار است که برای فصل جدید این رقابت‌ها به روی نیمکت ساری‌ها بنشیند.

شهروند ساری پس از انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی جدید تیم خود سراغ بازیکنان مورد نظر کادر فنی رفت و توانست که با این بازیکنان قرارداد‌هایی را منعقد کند. از جمله این بازیکنان می‌توان به بهنام فعال، علی اسعدی (بازیکن فصل گذشته جیانگ چین) و علی میکائیلی (بازیکن سابق تیم مس سونگون) اشاره کرد که پس از توافق و مذاکره با مسئولان و مدیران این تیم قرارداد‌های خود را به ثبت رساندند.

محمد سیما قم

تیم فوتسال محمد سیما قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال توانست در جایگاه پنجم این مسابقات دست پیدا کند. این تیم در فصلی که گذشت توانست با سرمربی جوان و با انگیزه خود یعنی حسین صبوری نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کند.

محمد سیما که چند ماه گذشته به دلیل مسائل مدیریتی و مشخص نبودن مالکیت این تیم دچار حواشی زیادی شده بود، اما بالاخره پس از این کش و قوس‌های فراوان بالاخره مدیریت و مالکیت این تیم به رسول قلی زاده رسید.

قلی زاده پس از انتخاب نهایی به عنوان مدیرعامل و مالک این تیم دست به اقدام جدی برای فصل بعد زد و تقریباً با تیمی منظم و منسجم نسبت به فصل گذشته قرار است که فصل جدی ا آغاز کند. قلی زاده در اولین اقدام خود سرمربی جدید خود را تغییر داد و به جای صبوری، مهدی غیاثی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرد.

صبوری که توانست نتایج خوبی را با این تیم کسب کند، اما ترجح داد که برای فصل بعد دیگر در این تیم همکاری نداشته باشد و به همین دلیل مدیران تیم محمد سیما سراغ مهدی غیاثی سرمربی سابق تیم هیئت فوتبال استان قم رفتند.

پس از انتخاب غیاثی به عنوان سرمربی جدید محمد سیما مدیران و مسئولان این تیم به سراغ چند بازیکن بزرگ و جوان رفتند که می‌توان به نام‌هایی از جمله روح الله ایثاری، جعفر نجفی، سعید قلندری، هاشم فرج زاده، سید حسین رضوی و چند نفر دیگر نیز اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.