کد خبر : 138244
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 16:09
-

اسماعیل‌پور: می‌توانستم با ۱۰۰ گل آقای گل لیگ چین شوم

اسماعیل‌پور: می‌توانستم با ۱۰۰ گل آقای گل لیگ چین شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور به تجربه بازی در لیگ چین پرداخت و تاکید کرد می توانست حتی با به ثمر رساندن ۱۰۰ گل عنوان آقای گلی این لیگ را از آن خود کند. این بازیکن ملی پوش فوتسال ایران همچنین اعلام کرد که سال آینده در تیم «چین دائو» نخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور به تجربه بازی در لیگ چین پرداخت و تاکید کرد می توانست حتی با به ثمر رساندن ۱۰۰ گل عنوان آقای گلی این لیگ را از آن خود کند. این بازیکن ملی پوش فوتسال ایران همچنین اعلام کرد که سال آینده در تیم «چین دائو» نخواهد بود و احتمالاً در صورت موافقت با درخواست هایش، به یک تیم چینی دیگر می رود.

مشروح گفتگوی اسماعیل پور در ادامه می آید:

  • سال موفقیت آمیزی را در تیم چین دائو پشت سر گذاشتید. ابتدا بگویید چطور شد که لیگ چین را انتخاب کردید؟

زمانی که از تیم گیتی پسند جدا شدم، سه پیشنهاد داشتم. یکی از الشرطه عراق برای مرحله پلی آف لیگ عراق و دو پیشنهاد هم از تیم های شنژن و چین دائو چین. ابتدا با تیم چین دائو برای سه ماه به توافق رسیدم ولی عملکردم طوری بود که در همان ماه اول برای تمدید یک ساله قراردادم به توافق رسیدیم. البته از مسئولان باشگاه خواستم یک بازیکن ایرانی هم در تیم باشد و آنها هم فرهاد توکلی را مدنظر قرار دادند و این بازیکن هم به چین دائو اضافه شد.

* دلیل اینکه چین دائو به عنوان قهرمانی نرسید چه بود؟

– وقتی ابتدا به تیم چین دائو رفته بودم، این تیم در رده دوازدهم جدول بود که بعد از سه ماه به رده پنجم رسید. امسال هم باوجود اینکه فقط من و فرهاد توکلی بازیکنان خارجی چین دائو بودیم و بازیکنان چینی این تیم هم نسبت به دیگر تیم های چینی کیفیت کمتری داشتند، تیم ما در رده سوم قرار گرفت. این مقام خوبی برایشان محسوب می شود.

* امسال موفق شدید با ۶۴ گل عنوان آقای گلی لیگ چین را هم کسب کنید.

– خوشحالم که پرچمدار ایران در آقای گلی چین بودم. البته باید بگویم حدود ۱۰ بازی تیم را از دست دادم وگرنه شاید تعداد گل هایم به ۱۰۰ گل هم می رسید.

* آیا سال آینده هم در تیم چین دائو بازی می کنید؟

– فکر نمی کنم. چین دائو با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و فکر نمی کنم بتواند بازیکن خارجی بگیرد. با این حال از چهار تیم دیگر بالای جدول چین پیشنهاداتی دارم. دو پیشنهاد، جدی است که درخواست هایم را داده ام و اگر با آن موافقت شود، سال بعد در لیگ چین می مانم.

* لیگ چین چه تفاوت هایی با لیگ ایران دارد و تجربه جدیدتان از این کشور چیست؟

– لیگ چین ۱۲ تیم دارد ولی تیم ها ۳۳ بازی انجام می دهند. علاوه بر بازی رفت و برگشت، یک بازی هم به صورت مجتمع به میزبانی یک باشگاه و یا فدراسیون چین برگزار می شود. نظم مسابقات هم عالی بود و ساعت و تاریخ مسابقات از قبل مشخص بود و کمترین تغییری نداشت. ضمن اینکه تمام مسابقات لیگ چین پخش زنده می شد و این مسابقات توسط یک برنامه روی تلفن همراه قابل مشاهده بود.

* آیا با دیگر بازیکنان ایرانی لیگ چین در ارتباط بودید؟

– فاصله شهرها در چین زیاد است و ارتباط چندانی نداشتیم. فقط زمانی که مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شد، تمام بازیکنان ایرانی را از نزدیک می دیدیم و با هم بودیم.

* باشگاه گیتی پسند برای فصل بعد به شما پیشنهاد داد. چرا به این تیم بر نمی گردید؟

– سه باشگاه ایرانی از جمله گیتی پسند با من تماس گرفتند که شرایط مالی گیتی پسند بهتر بود. من قبلاً هم در گیتی پسند بازی می کردم اما صحبت هایم با این باشگاه جدی نبود. آنها پرسیدند در لیگ ایران بازی می کنم یا خیر که گفتم یک یا دو هفته بعد تکلیفم مشخص می شود.

* آیا در جام باشگاه های آسیا به صورت موقت به تیم های دیگر می روید؟

– من از تیم های عراق و کویت پیشنهاد دارم ولی فعلاً می خواهم استراحت کنم. فکر می کنم فرهاد توکلی جام باشگاه های آسیا در تیم عراق بازی کند.

* برای جام باشگاه های جهان چطور؟

– برای آن مسابقات که شهریورماه برگزار می شود با تیم شنژن چین موافقت کرده ام و با این تیم بازی خواهم کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.