کد خبر : 138291
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 12:48
-

تقی پور:برای جام باشگاه های آسیا و جهان خیز برداشته ایم/صدرنشینی برایمان مهم نیست

تقی پور:برای جام باشگاه های آسیا و جهان خیز برداشته ایم/صدرنشینی برایمان مهم نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی پور درباره برد تیم فوتسال مس سونگون در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل اهورا بهبهان گفت: بازی در هفته اول شرایط خاص خودش را دارد. بازی در بهبهان مقابل تیم اهورا سخت است. باید از تماشاگران این تیم تشکر کنم که هم تیم خودشان و هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی پور درباره برد تیم فوتسال مس سونگون در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل اهورا بهبهان گفت: بازی در هفته اول شرایط خاص خودش را دارد. بازی در بهبهان مقابل تیم اهورا سخت است. باید از تماشاگران این تیم تشکر کنم که هم تیم خودشان و هم تیم ما را تشویق کردند.

وی افزود: هوای خوزستان به شدت گرم بود و باوجود اینکه کولرهای سالن روشن بود، نفسمان بالا نمی آمد. به هر حال بازیکنان توانستند در این مسابقه سربلند خارج شوند. هفته بعد هم با تیم ستارگان ورامین بازی داریم. آنها در بازی هفته اول با فرش آرا نشان دادند که دست و پا بسته نیستند.

سرمربی تیم فوتسال مس درباره اینکه این تیم نشان داد عزمش را از الان برای صدرنشینی جزم کرده است، گفت: صدرنشینی برایمان مهم نیست و در این وادی ها نیستیم. واقعیت این است که برای جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان خیز برداشته ایم. در لیگ برتر ایران هم تمام تلاشمان را می کنیم و تا آخرین بازی به لیگ احترام می گذاریم. اینطور نیست که بگوییم از ترس مصدومیت قبل از بازی های آسیایی، به بعضی از نفرات استراحت بدهیم.

تقی پور در پایان درباره اعلام لیست تیم ملی فوتسال و اینکه از تیم مس فقط سالار آقاپور دعوت شده است، تاکید کرد: آقای ناظم الشریعه قبلاً گفته بود تا بعد از بازی های جام باشگاه های آسیا از تیم مس بازیکنیبه تیم ملی دعوت نمی کند. دست ناظم الشریعه به خاطر این تعامل درد نکند. دعوت آقاپور هم مشکلی ندارد چون در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا درخشش خوبی داشت و باید در تیم ملی محک بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.