کد خبر : 138587
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 12:56
-

تقی‌پور: مقابل نمایندگان برزیل و اسپانیا دست و پا بسته نخواهیم بود/ به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم

تقی‌پور: مقابل نمایندگان برزیل و اسپانیا دست و پا بسته نخواهیم بود/ به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور درباره پیروزی ۷ بر صفر تیمش مقابل ستارگان ورامین در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و ثمره همین خوب شروع کردن هم این بود که رفته، رفته بهتر شدیم و به گل‌های زیادی رسیدیم. بچه‌ها در سطح بسیار بالایی بازی کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور درباره پیروزی ۷ بر صفر تیمش مقابل ستارگان ورامین در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و ثمره همین خوب شروع کردن هم این بود که رفته، رفته بهتر شدیم و به گل‌های زیادی رسیدیم. بچه‌ها در سطح بسیار بالایی بازی کردند و هماهنگی آنها با یکدیگر روز به روز  بیشتر می‌شود. این برای ما یک قوت قلب است و ان‌شاالله روند تیمی‌مان تداوم داشته باشد و با همین روند به بازی‌های قهرمانی آسیا برویم. تمرکز اول تیم ما در این فصل روی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا است و امیدواریم همین روند را در این مسابقات هم داشته باشیم و بتوانیم دومین قهرمانی پیاپی‌مان را به دست بیاوریم.

«عدم نتیجه‌گیری تیم گیتی‌پسند باعث اختلاف پنج امتیازی مس سونگون با این تیم شده و حاشیه امنیت خوبی برای تیم شما ایجاد کرده است». وی در واکنش به این موضوع گفت: همینطور است، ولی در بازی‌های لیگ مرحله پلی‌آف وجود دارد و نتایج هفته‌های اول زیاد مهم نیست. ضمن اینکه ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و می‌خواهیم روند خودمان را ادامه دهیم. بچه‌های ما انگیزه و همدلی بسیار بالایی دارند و همین موضوع کار تیم‌مان را خیلی خوب جلو می‌برد.

سرمربی تیم مس سونگون در خصوص هم‌گروهی تیمش با مگنوس برزیل و ال‌پوسوی اسپانیا در جام باشگاه‌های جهان به تسنیم گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم. تیم مگنوس چند دوره قهرمان جهان و باشگاه‌های برزیل شده، اما فوتسال ایران هم همیشه در سطح جهان حرف‌هایی برای گفتن داشته است. اینطور نیست که دست و پا بسته باشیم. از الان نیم‌نگاهی به این مسابقات داریم و ان‌شاالله هم آبروداری خواهیم کرد. اینطور نیست که چون با نمایندگان برزیل و اسپانیا هم‌گروه هستیم از همین حالا دست‌های‌مان بالا باشد. خواهید دید که بچه‌ها بازی پایاپایی با تیم‌های برزیل و اسپانیا انجام خواهند داد و نشان خواهیم داد که فوتسال ایران فاصله‌ای با سطح اول جهان ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.