کد خبر : 139378
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:14
-

درودگر :بعضی از افراد در حال دست و پا زدن هستند که آقای گلی به ایران بر نگردد/ اگر مهم نبود برزیلی ها دنبالش نبودند

درودگر :بعضی از افراد  در حال دست و پا زدن هستند که آقای گلی به ایران بر نگردد/ اگر مهم نبود برزیلی ها دنبالش نبودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر در مورد بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال گفت: در همین ابتدا جا دارد از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم برای برگزاری رقابت‌های زیر ۲۰ سال فوتسال در تبریز. این میزبانی موجب مباهات همه ایرانیان بود شد و AFC هم طی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر در مورد بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال گفت: در همین ابتدا جا دارد از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم برای برگزاری رقابت‌های زیر ۲۰ سال فوتسال در تبریز. این میزبانی موجب مباهات همه ایرانیان بود شد و AFC هم طی مکاتبه‌ای از میزبانی ایران تشکر کرد.

وی در ادامه گفت:  این زیبنده  ما ایرانی‌ها نیست که بخواهیم به هر دلیلی یک سرمایه ملی و یا حتی جهانی را زیر سوال ببریم.  همه مردم ایران می دانند که وحید شمسایی یک سرمایه ملی و حتی می‌توان گفت ارزش جهانی برای فوتسال ایران و آسیا دارد. ما نباید ارزشهای ملی را زیر سوال ببریم و دنیا فوتبال ما را با علی دایی و علی کریمی و فوتسال را با محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی می شناسد 

رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: بعضی از افراد شاغل در فوتسال اسبق به دنبال این  بودند  که افتخار آقای گلی جهان به نام شمسایی نباشد و برای حضور مجدد وی در تیم ملی مشکلاتی به وجود می‌آورند و در حال دست و پا زدن هستند که این اتفاق صورت نگیرد. عنوان آقای گلی فوتبال جهان یک افتخار برای ایران و آسیاست. شما ببینید علی دایی آقای گل جهان است و هیچ حرف و شکی در آن نیست. مگر دایی همه گل‌های خود را در جام جهانی زده؟ که عده‌ای دوست دارند با حاشیه بردن گل‌های شمسایی وی و ارزش او را زیر سوال ببرند.

درودگر گفت: یادم است مدتی همین دوستان مدعی آقای گلی شمسایی در رقابتهای آسیایی شده بودند مگر می شود الگی گفت که کسی آقای گل آسیا یا دنیاست تمام فیلم‌ها و گلهای وی در آسیا و در مسابقات جهانی ضبط شده و مشخص است.

وی افزود:  اگر عنوان آقای گلی جهان مهم نبود کشور برزیل که مهد فوتبال و فوتسال دنیاست و تمام افتخارات این دو رشته را در کارنامه خود دارد به دنبال آقای گلی جهان نبودند عده ای آمدند و روی این موضوع کار کردند و بعد از برگزاری چند بازی بسیار ضعیف توانستند عنوان آقای گلی جهان را از شمسایی پس بگیرند و حالا با اسپانسر شدن یک میلیون دلاری فالکائو از وی استفاده می‌کنند.

مدیر بازاریابی لیگ فوتبال گفت: چرا ما فقط به دنبال دفع آدمها هستیم. بیایید جذب کننده باشیم  و سعی کنیم افراد را جذب کنیم و اسطورهای کشور را حفظ کنیم. عنوان آقای گلی جهان افتخاری برای ایران است و همه ما باید در مقابل بالا رفتن پرچم ایران سر خم کنیم.

درودگر گفت : وقتی در مورد برگشت شمسایی در رسانه ملی صحبت شد مردم چه واکنشی خوبی از خود نشان دادند. ما باید به احترام و در خواست همین مردم نسبت به بازگشت وحید به تیم ملی تمام سعی تلاش خود را بکنیم و دل مردم را شاد کنیم. ما نباید در کشور بدنبال  تضعیف نخبه های ورزشی بخصوص فوتسال باشیم، حیدریان ، شمسایی، جاوید ، طیبی ، کشاورز ، نظری، عالیقدر ، حسن زاده و…. همه سرمایه اند.

 وی در پایان‌گفت : من یک سئوال دارم، اگر از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرند آقای گل لیگ‌ ایران در ادوار مختلف کیست چه پاسخ می‌دهد؟ می‌گوید چنین عنوانی نداریم و فقط هر سال در برترین ها از آقای گل آن فصل تقدیر می‌کنیم ، من رفته رفته می‌خواهم از مصاحبه در حوزه های دیگر بجز سازمان  اقتصادی خودداری کنم ولی در این زمینه احساس مسئولیت  باعث مصاحبه من شد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

خدا شمارو حفظ کنه که اینقددددددر به فکر خواست مردم هستین……