کد خبر : 139380
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:32
-

سهیلی‌مقدم :برخی بازیکنان سرباز اجازه بازی کردن نداشتند /قبل از اینکه به اصفهان بیاییم به گیتی‌پسند باختیم

سهیلی‌مقدم :برخی بازیکنان سرباز اجازه بازی کردن نداشتند /قبل از اینکه به اصفهان بیاییم به گیتی‌پسند باختیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احسان سهیلی‌مقدم در جمع خبرنگاران درباره شکست ۷ بر ۵ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی جانداری بود. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای آن لذت بردند. وی با بیان اینکه قبل از اینکه به اصفهان بیاییم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احسان سهیلی‌مقدم در جمع خبرنگاران درباره شکست ۷ بر ۵ تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی جانداری بود. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای آن لذت بردند.

وی با بیان اینکه قبل از اینکه به اصفهان بیاییم به گیتی‌پسند باختیم، افزود: تعداد بازیکنان ما برابر این تیم کمتر از همیشه بود. برخی بازیکنان مقاومت سرباز هستند که برای این مسابقه اجازه بازی کردن نداشتند و نتوانستند به ما کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: با این حال بازی خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم و حداقل به تساوی برسیم.

وی درباره پنالتی که به سود گیتی‌پسند اعلام شد، گفت: بعید می‌دانم چنین برخوردهایی دیگر در فوتسال خطا باشد. البته این نظر داور بود که به آن احترام می‌گذارم.

سهیلی‌مقدم در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کند دلیل اعلام پنالتی فشار بازیکنان گیتی‌پسند به داور بوده باشد، تصریح کرد: شاید این هم یکی از دلایل اعلام پنالتی باشد.

وی درباره شدت آسیب‌دیدگی خود بیان کرد: پزشکان باید در این خصوص نظر دهند، فکر می‌کنم مصدومیت‌ام جدی باشد و باید ببینم چه می‌شود.

بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز درباره درگیری‌های بازیکنان ۲ تیم در طول بازی اضافه کرد: بالاخره درگیری در بازی پیش می‌آید. هر ۲ تیم برای برد به زمین آمده بودند و این موارد عادی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.