کد خبر : 139381
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:31
-

عباسی:خوب بازی می‌کنیم اما به سختی می‌بریم/ در نیمه‌های دوم کمی ضعیف‌تر ظاهر شده و بدنمان کمی افت کند

عباسی:خوب بازی می‌کنیم اما به سختی می‌بریم/ در نیمه‌های دوم کمی ضعیف‌تر ظاهر شده و بدنمان کمی افت کند

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمدعباسی پس از برتری ۷ بر ۵ تیمش برابر مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بدی نبود. با اینکه باید در این هفته به هماهنگی مدنظرمان می‌رسیدیم، اما هنوز به این شرایط نرسیده‌ایم چون غیبت ۴ بازیکن بزرگسال تیم کمی آزارمان

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمدعباسی پس از برتری ۷ بر ۵ تیمش برابر مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بدی نبود. با اینکه باید در این هفته به هماهنگی مدنظرمان می‌رسیدیم، اما هنوز به این شرایط نرسیده‌ایم چون غیبت ۴ بازیکن بزرگسال تیم کمی آزارمان می‌دهد و به همین دلیل، زمان بازی چند بازیکن گیتی‌پسند بسیار زیاد است.

وی افزود: همین موضوع باعث شده در نیمه‌های دوم کمی ضعیف‌تر ظاهر شده و بدنمان کمی افت کند و تنها با استفاده از تجریه خود برابر مقاومت البرز به پیروزی رسیدیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: مقاومت البرز تیم بسیار خوبی است و با اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، بازیکنان این تیم دوندگی زیادی داشتند، مردانه جنگیدند و بازی بسیار خوبی انجام دادند که به سرمربی این تیم تبریک می‌گویم.

وی درباره داوری این بازی گفت: داوری خوب بود. به هر حال اشتباه پیش می‌آید اما در کل داور خوب قضاوت کرد.

احمدعباسی اضافه کرد: تلاش زیادی می‌کنیم اما برای هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند ناراحت هستیم، چون خوب بازی می‌کنیم اما به سختی می‌بریم. به زودی روزهای خوب ما هم از راه می‌رسد. زمانی که چند بازیکن غایب تیم به ترکیب برگردند بردهای متوالی گیتی‌پسند هم آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.