کد خبر : 140059
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 16:28
-

کمالی: مرحله پلی‌آف پویایی لیگ را کم کرده است/ برای بازگشتم شرط گذاشتم

کمالی: مرحله پلی‌آف پویایی لیگ را کم کرده است/ برای بازگشتم شرط گذاشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد  آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: از سال گذشته باشگاه شرایط اقتصاد خوبی ندارد اما نمی توان از زحمات کریمی مدیر عامل باشگاه ارژن غافل شد. با توجه به این شرایط بعد از پایان فصل گذشته اعلام کردم دیگر قادر به حضور در تیم ارژن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد  آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: از سال گذشته باشگاه شرایط اقتصاد خوبی ندارد اما نمی توان از زحمات کریمی مدیر عامل باشگاه ارژن غافل شد. با توجه به این شرایط بعد از پایان فصل گذشته اعلام کردم دیگر قادر به حضور در تیم ارژن نیستم و در این مدت هم فقط به دنبال مطالبات بازیکنان بودم.

وی گفت: ۱۵ روز قبل از شروع لیگ برتر از طرف باشگاه با من تماس گرفته شد که در جلسه‌ای که در باشگاه ارژن قرار است با حضور هنرپیشه، رئیس هیأت فوتبال برگزار شود حضور داشته باشم. این جلسه تشکیل و حضور پیدا کردم و با اصرار مدیریت باشگاه و دوستان قرار شد مجددا به باشگاه برگردم اما با یک شرط  گذاشتم که من کارم را شروع می‌کنم اما با شروع لیگ و چند بازی باشگاه باید به فکر یک جایگزین باشد.

سرمربی ارژن شیراز گفت: سرانجام کارم را در تیم اما بدون بازیکنان سال گذشته و اسکلت  تیمی و همچنین بدون شرایط بدنسازی  و تمرینات حرفه ای و…با بازیکنان جوان و امید شروع کردیم .یکی از دلایل ناکامی‌های اخیر همین موضوع  است که ما دست و پا بسته و بدون آمادگی در لیگ حضور پیدا کردیم. البته خودم می‌دانستم با این شرایط پیش آمده و بدون بدنسازی کار سختی را در پیش دارم اما به خاطر جوانان علاقمند به فوتسال  در استان فارس به خصوص شهر شیراز و هواداران این باشگاه این مسئولیت را قبول کردم و همچنان منتظرم باشگاه جایگزین من را معرفی کند.

وی همچنین در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر امسال گفت: لیگ سختی داریم و تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند چند ماه قبل از شروع لیگ تیم خود را به گونه‌ای بسته‌اند که همچنان مدعی باشند اما دلیلی که لیگ ما را امسال  از پویایی و شادابی کم کرده مرحله پلی آف است. سازمان لیگ آمد حساسیت را در پایان فصل  کم و درست کند اما مرحله پلی آف نه تنها مراحل پایانی را درست نکرد بلکه کار را بدتر و انگیزه تیم‌ها را کم کرده است. 

وی گفت:‌از همان روز اول برگزاری مرحله پلی آف من خودم شخصا با آن مخالف بودم این کار باید از ابتدا کارشناسی می‌شد. در لیگ برتر امسال همه تیم‌ها به خصوص تیم‌های مدعی  فقط سعی می‌کنند جزو۸ تیم بالای جدول باشند که بتوانند در این مرحله حضور داشته باشند و  برگزاری این مرحله می تواند بیشترین  آسیب را به تیم ملی برساند چون بازیکنان لیگ هستند که تیم ملی را تشکیل می‌دهند.اما وقتی ما انگیزه بین تیم‌ها و بازیکنان را از بین بردیم چه توقعی باید از بازیکنان ملی پوش داشته باشیم.

وی گفت: هنوز هم دیر نشده و مسئولان سازمان لیگ باید فکری به حال این موضوع کنند و بگذارند قهرمان لیگ برتر در خود لیگ مشخص شود.من قصد توهین و جسارت به کسی را ندارم اما اعتقاد دارم هر چه زودتر باید به این موضوع رسیدگی شود. ما نباید خود را با کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، ایتالیا و .. که مرحله پلی آف را اجرا می‌کنند مقایسه کنیم. ما باید در ابتدا زیرساخت خود را آماده کنیم و بعد به فکر این مرحله باشیم.مشکل ما برگزاری پلی آف نیست مشکل ما سالن‌های غیراستانداردی است که تیم‌ها مجبورند در آنها بازی کنند. البته مشکلات اقتصاد زیادی دیگر هم گریبانگیر باشگاه فوتسال هستند و من فکر می‌کنم سازمان لیگ اگر می‌خواست مرحله پلی آف را برگزار کند حداقل با ۴ تیم می توانست این مرحله را برگزار کند ۴ تیم توجیه فنی دارد و می‌تواند انگیزه تیم ها را بیشتر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.