کد خبر : 140310
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 13:24
-

حضور گسترده ایرانی ها در جام باشگاه های آسیا

حضور گسترده ایرانی ها در جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون دیروز(پنجشنبه) در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا با تیم کاظمه کویت روبرو شد و به برد پرگل هشت بر دو رسید اما این بازی‌ها برای ایرانی‌ها از پنجشنبه و با درخشش بازیکنان کشورمان در دیگر تیم ها آغاز شد. علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون دیروز(پنجشنبه) در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا با تیم کاظمه کویت روبرو شد و به برد پرگل هشت بر دو رسید اما این بازی‌ها برای ایرانی‌ها از پنجشنبه و با درخشش بازیکنان کشورمان در دیگر تیم ها آغاز شد.

علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا در تیم شن‌ژن چین توپ می‌زند و در مصاف با ارم قرقیزستان موفق به سه بار گلزنی شد. تیم ارم هم دو بازیکن ایرانی به نام‌های محسن فرهمند و فرید سهیلی که سابقه بازی در تیم میثاق تهران را دارند در ترکیب خود می‌بیند.

تیم نفت الوسط عراق هم برای چندمین سال پیاپی از فرهاد توکلی سود می‌برد که با درخشش این بازیکن موفق شد الریان قطر را شکست دهد. در سال‌های قبل قدرت بهادری هم در کنار توکلی در نفت الوسط حضور داشت که امسال خبری از این بازیکن نیست. الریان قطر در شرایطی مغلوب نفت الوسط شد که محمد طاهری بازیکن سابق تیم جوانان ایران و تیم گیتی پسند و همچنین محمد صفری بازیکن سابق تیم حفاری خوزستان را در ترکیب خود دارد.

تیم تای سون نام ویتنام هم که دو سال قبل حسین طیبی را در ترکیب خود داشت و تا نیمه نهایی صعود کرد امسال با علیرضا رفیعی پور بازیکن ملی پوش سابق تیم حفاری به توافق رسید و با حضور این بازیکن موفق به شکست نماینده ازبکستان شد.

تیم واموس اندونزی هم امسال بار دیگر با هدایت رضا فلاح و کمک امیر فراشی دو مربی ایرانی در این مسابقات پای گذاشته و علی عابدین ، علی خلیل وند (بازیکن سابق شهرداری ساوه)هم در این تیم توپ می زند و در اولین بازی خود با نماینده تاجیکستان روبرو شد و هر دو بازیکن ایرانی موفق به گلزنی شدند.

تیم بانک بیروت لبنان هم که در سال‌های گذشته از مهدی جاوید بهره می‌برد امسال با حضور این بازیکن در تیم مس نتوانسته جایگزینی برای او پیدا کند بدون بازیکن ایرانی به مسابقات آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.